هدف از ساماندهی فضای مجازی، تقویت ایمان مردم است

نماینده ولی فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان گفت: هدف از راه‌اندازی سامانه فدک و ساماندهی فضای مجازی در کاشان، تقویت ایمان مردم است و قرار نیست کسب و کار فعالان اقتصادی مسدود شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، حجت الاسلام سید سعید حسینی در شصت و دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی کاشان بر لزوم آسیب شناسی و برنامه ریزی برای ساماندهی فضای مجازی تأکید کرد و گفت: هدف از ساماندهی فضای مجازی تقویت ایمان مردم است.


نماینده ولی فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان با ارائه توضیحاتی درباره سامانه فدک (فضای دیجیتال کاشان) افزود: مردم می‌توانند با مراجعه به این سامانه فعالیت‌های غیرشرعی و غیرقانونی در فضای مجازی کاشان را گزارش کنند.

 

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: هدف از راه‌اندازی سامانه فدک و ساماندهی فضای مجازی در کاشان، تقویت ایمان مردم است و قرار نیست کسب و کار فعالان اقتصادی مسدود شود.

 

امام جمعه کاشان با تأکید بر لزوم شناسنامه دار شدن فعالیت های فعالان در فضای مجازی، ادامه داد: برخی افراد بدون دریافت مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط به انجام فعالیت‌های حرام در فضای مجازی کاشان روی آورده‌اند که از این طریق به دنبال خدشه ‌دار کردن ایده‌ها و برنامه‌های اسلام و مسلمانان هستند.

 

میثم نمکی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان کاشان هم در ابتدای این جلسه با ارائه گزارشی از فعالیت‌های کارگروه فضای مجازی شورای فرهنگ عمومی شهرستان، بر لزوم همکاری و حضور همه دستگاه ها و نهادهای مرتبط با بحث فضای مجازی تأکید کرد.

 

شصت و دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی کاشان با حضور حجت الاسلام سید سعید حسینی نماینده ولی فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان، دکتر محمدشریف زارعی سرپرست فرمانداری ویژه کاشان و سایر اعضا با موضوع آسیب شناسی و ساماندهی فضای مجازی در حسینیه علی اکبر(ع) کاشان برگزار شد.

 

کد خبر 1207594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha