بالندگی مساجد با رویکرد محله محوری محقق می شود/ فعالیت ۴۰۲ کانون فرهنگی هنری مسجد در سطح استان البرز

حجت الاسلام شکری بالندگی مساجد را با رویکرد محله محوری مهم خواند و گفت: در سطح استان البرز ۴۰۲ کانون فرهنگی هنری مسجد فعال است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حجت الاسلام کاظم شکری» همزمان با فرا رسیدن سالروز جهانی مساجد با حضور در برنامه صدا و سیمای استان البرز که یکشنبه ۳۰ مرداد گفت: مسجد به عنوان محل رجوع مردم است.

 

مدیر ستاد فهما استان البرز افزود: روز جهانی مسجد فرصت بازنگری به کارکردهای مساجد در حوزه های مختلف فرهنگی، هنری و ... است به ویژه آنکه در جریان کرونا نیز این مهم به خوبی دیده شد.

 

وی با اشاره به محرومیت زدایی اظهار کرد: طرح توزیع بسته های معیشتی به ویژه گوشت گرم در مناطق محروم با هدف محرومیت زدایی از جمله اقدامات انجام شده در مسیر محرومیت زدایی است.

 

وی به طرح هر مسجد یک حقوقدان اشاره کرد و توضیح داد: حضور وکلای دادگستری به صورت رایگان در مساجد با هدف پاسخگویی به نیازهای قضایی شهروندان با همکاری دادگستری استان البرز انجام شد.

 

مدیر ستاد فهما استان البرز خاطرنشان کرد: فعالیت سامانه بچه های مسجد و ثبت برنامه های صورت گرفته فرصتی را برای اقشار مختلف با هدف پاسخگویی به نیازهای مختلف اجتماعی را فراهم می کند. 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1207603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha