ترویج گفتمان جهادی و خدمت رسانی هدف پویش در مدار حبیب

غلامزاده با اشاره به فعالیت ۱۵۰۰ موکب سیار بسیج دانشجویی در مسیر نجف تا کربلا گفت: هدف از پویش در مدار حبیب ترویج و نهادینه کردن گفتمان جهادی و خدمت رسانی با جهت گیری از اربعین است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، رضا غلامزاده، معاون سازندگی بسیج دانشجویی در نشست خبری عزیمت 1500 موکب سیار دانشجویی در اربعین با عنوان در مدار حبیب گفت: موضوع پویش در مدار حبیب امر خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی است که سال ها گروه های جهادی در اربعین در این مسیر خدمت رسانی می کردند.

 

معاون سازندگی بسیج دانشجویی ادامه داد: در این پویش دانشجویان به عنوان زائر و خدمتگزار به ارایه خدمات در سه دسته اقدام می کنند که دانشجویان هم زائر و هم خادم زائران امام حسین (ع) هستند.

 

غلامزاده گفت: هدف از این پویش گسترده تر کردن مسیر خدمت رسانی بیشتر بسیج بود؛ به همین منظور طرح در مدار حبیب با عنوان موکب های سیار با استقرار 1500 موکب سیار در نظر گرفته شد. این پویش اولین نمونه در حوزه اربعین است.

 

وی گفت: تمام تلاش خود را به کار بردیم تا در حوزه بسیج دانشجویی ارتباطات لازم با دانشجویان و اقشار زمینه ساز در این موضوع صورت گیرد. در حقیقت هدف اصلی پویش در مدار حبیب تلفیق خدمت با زیارت است.

 

وی گفت: ترویج گفتمان جهادی و خدمت رسانی و نهادینه شدن این فرهنگ با جهت گیری پیاده روی اربعین و گسترش فرهنگ خدمت رسانی از اهداف مهم پویش در مدار حبیب است.

 

وی گفت: 1500 موکب سیار در مقابله با اقیانوس اربعین بسیار اندک است و کنشگران اربعین دریای عظیمی از دوستداران اهل بیت (ع) را به خود اختصاص می دهند.

کد خبر 1207622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha