تصویب ۱۲.۵ هزارمیلیارد تومان برای توسعه گلستان/ جهاد کشاورزی بیشترین سهم را از اعتبارات مصوب سفر دولت دارد

عابدی گفت: جهادکشاورزی با ۳ هزار و ۷۸۰ میلیاردتومان، راه و شهرسازی با ۲ هزار و ۴۷۰ میلیارد تومان و زیرمجموعه‌های وزارت نیرو با ۲ هزار و ۷۵ میلیارد تومان بیشترین سهم از اعتبارات سفر دولت را دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «قدرت‌اله عابدی» در قرارگاه خبری شهید سلیمانی اظهارکرد: در سفر اسفندماه سال ۱۴۰۰ دولت مردمی به استان گلستان ۱۱۲ مصوبه در قالب ۵۲۶ پروژه با اعتبار ۱۲ هزار و ۵۲۷ میلیارد تومان به تصویب رسید.

 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گلستان گفت: جهادکشاورزی با ۳ هزار و ۷۸۰ میلیاردتومان، راه و شهرسازی با ۲ هزار و ۴۷۰ میلیارد تومان و زیرمجموعه‌های وزارت نیرو با ۲ هزار و ۷۵ میلیارد تومان بیشترین سهم از اعتبارات سفر دولت را دارند.

 

وی گفت: اعتبارات سفر تا ۱۴۰۴ به گلستان تزریق خواهد شد و مبلغ تعیین شده به عنوان تعهدات دولت در سفر برای سال ۱۴۰۰ حدود ۸۰۰ میلیاردتومان، در سال ۱۴۰۱ حدود ۴ هزار و ۹۸۲ میلیاردتومان، در سال ۱۴۰۲ حدود ۳ هزار و ۷۰۰  میلیاردتومان، در سال ۱۴۰۳ مبلغ ۲ هزار و ۴۶۰ میلیارد تومان  و در سال ۱۴۰۴ مبلغ ۵۵۰ میلیارد تومان است.

 

عابدی خاطرنشان کرد: تکمیل سد نرماب، توسعه زیرساخت‌های سایت میگو و ماهیان خاویاری، ایجاد مرکز لجستیک منطقه آزادتجاری، احیای خلیج گرگان و طرح‌های آبرسانی از مهم‌ترین مصوبه‌های سفر دولت به استان است.

 

وی گفت: از ۴ هزار و ۷۲۰ میلیارد تومانی که برای پروژه‌های عمرانی پیش‌بینی شد تاکنون ۳۱۶۰ میلیارد تومان آن معادل ۷۲ درصد به استان اختصاص یافت.

 

کد خبر 1207676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha