انجمن‌های مردم نهاد در جهت توسعه و ترویج اقدامات بشردوستانه فعالیت می‌کنند

جهانگیری گفت: انجمن‌های مردم نهاد یک نهاد مردمی و غیردولتی هستند که در جهت توسعه و ترویج اقدامات بشردوستانه فعالیت می‌کنند و باید از ظرفیت سمن‌ها در شهرستان اندیمشک به خوبی استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «پیمان جهانگیری» امروز (یکشنبه ۳۰ مرداد) در نشست با تشکل‌ها و انجمن‌های مردم نهاد اندیمشک، با تبریک روز ملی پاسداشت تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی اظهار کرد: انجمن‌های مردم نهاد کمک‌یار مدیران هستند و اقدامات انجمن‌های زیست محیطی، خیریه، بیماران تالاسمی و امید به زندگی، قابل قبول بوده است.

 

فرماندار اندیمشک افزود: انجمن‌های مردم نهاد یک نهاد مردمی و غیردولتی هستند که در جهت توسعه و ترویج اقدامات بشردوستانه فعالیت می‌کنند و باید از ظرفیت سمن‌ها در شهرستان اندیمشک به خوبی استفاده شود.

 

وی ضمن اعلام حمایت از تشکل‌ها و انجمن‌های مردم نهاد اذعان کرد: زحمات همه انجمن‌های مردم نهاد که به صورت عام‌المنفعه و خودجوش تلاش می‌کنند، قابل ستایش است.

 

جهانگیری تصریح کرد: انجمن‌‌های محیط زیستی طی سالیان گذشته اقدامات مؤثری در حوزه احیای جنگل‌های بلوط و فعالیت‌های  پیشگیرانه‌ جهت جلوگیری از آتش‌سوزی جنگل‌های بخش الوار گرمسیری شهرستان اندیمشک و حفظ محیط‌ زیست انجام داده‌اند که ما از این اقدامات ارزنده حمایت می‌کنیم.

 

وی ضمن تقدیر از زحمات انجمن‌های زیست محیطی شهرستان اندیمشک در جهت حفظ و حراست سمندر لرستانی خاطر نشان کرد: ضرورت دارد اداره محیط زیست با همکاری انجمن‌های زیست محیطی با جدیت بیشتری از این جانور ناياب حمایت و در حفظ و حراست از آن تلاش کنند.

 

کد خبر 1207708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha