ساختمان «هریتاش» برای عرضه محصولات صنایع دستی بکار گرفته می شود

صالحی با اشاره به مصوبات شورای شهر اصفهان گفت: ساختمان قدیمی و تاریخی «هریتاش» برای عرضه محصولات صنایع دستی بکار گرفته می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «علی صالحی« روز یکشنبه(31 مرداد) در جمع خبرنگاران با اشاره به مباحث مطرح شده و مصوبات جلسه علنی شورای شهر اصفهان اظهارداشت: ساختمان قدیمی و تاریخی هریتاش در خیابان ابن سینا به لحاظ قدیمی بودن و اینکه در تملک شهرداری و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قرار گرفته برای عرضه و نمایشگاه صنایع دستی و فعالیت های هنری اختصاص یافت.

سخنگوی شورای شهر اصفهان افزود: این مکان بستر مناسبی برای فعالیت هنرمندان و بازدید مردم از توانمندی های اهالی هنر و فعال در حوزه صنایع دستی است.

 

وی با بیان اینکه ایجاد مکانی مناسب برای هنرمندان صنایع دستی دنبال می شود، تصریح کرد: اصفهان با قابلیت و فرصت هایی که دارد باید مکان مناسبی برای هنرمندان و فعالیت های حوزه صنایع دستی داشته باشد از این جهت این مکان اختصاص یافته و در محل میدان تاریخی نقش جهان هم با همکاری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و مدیریت شهری رسته خاصی در طبقه دوم برای عرضه محصولات این حوزه و توسعه گردشگری ایجاد خواهد شد.

 

به گفته صالحی حمایت از هنرمندان صنایع دستی و کمک به رونق کسب و کار در این عرصه مورد توجه و دغدغه اعضای شورای شهر بوده و با مصوب طرح و برنامه ها از فعالان این عرصه حمایت خواهد شد.

وی به بازگشایی مدارس و لزوم خرید اتوبوس واحد و تقویت حمل و نقل عمومی اشاره کرد و اذعان داشت: خرید 53 دستگاه اتوبوس مورد بحث و مصوبه قرار گرفت تا به زودی وارد ناوگان حمل و نقل بشوند.

 

صالحی فرسودگی ناوگان حمل و نقل عمومی و عمر بالا 10 سال اتوبوس ها را از جمله چالش های حوزه حمل و نقل بیان کرد و یادآورشد: به روز رسانی این ظرفیت از اهمیت و جایگاه خاصی برخوردار است.

وی بررسی جدول انظباطی افراد دارای پروانه از سازمان تاکسیرانی را از دیگر مصوبات شورای شهر در این جلسه بیان کرد.

کد خبر 1207724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha