خانه ایثارگران در اصفهان راه اندازی می شود

نورصالحی با اشاره به جمعیت ایثارگران کلانشهر اصفهان گفت: خانه ایثارگران برای ارائه خدمات به این قشر و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در اصفهان راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «محمد نورصالحی« روز یکشنبه(31 مرداد) در جلسه علنی شورای شهر اصفهان به سالروز ورود آزادگان به میهن اشاره کرد و اظهارداشت: ایثارگران در همه گروه ها برای آزادی و سربلندی این نظام و آرامش امروز جانفشانی کردند که قدرشناسی از آنان ضرورت دارد.

رئیس شورای شهر اصفهان افزود: آزادگان سرافراز و جامعه ایثارگری الگوی رفتاری برای همه بوده و با از جان گذشتگی فرصتی برای رشد کشور و اعتلای جامعه فراهم کردند.

 

وی با اشاره به ضرورت ایجاد بستری برای حوزه ایثار و شهادت شهر خاطرنشان کرد: خانه ایثارگران برای ارائه خدمات به این قشر و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در اصفهان راه اندازی می شود.

رئیس شورای شهر اصفهان ادامه داد: خدمات خانه ایثارگری همه گروه های ایثارگران را مشمول خواهد شد و پیگیری آن باید انجام شود.

 

وی تبدیل به وضعیت کارکنان ایثارگر شهرداری را مطالبه کرد و اذعان داشت: این افراد برای کشور تلاش زیادی انجام داده اند و باید برای آنان کار شود که تبدیل وضعیت کارمندان ایثارگر شهرداری در همین راستا انجام می گیرد.

 

لزوم اظهارنظر کارشناسی در حوزه مسئولیت

 

نایب رئیس شورای شهر اصفهان هم در نطق پیش از دستور خود به موضوع مصاحبه های مدیران شهری و دوری از مسائل تفرقه افکن اشاره کرد و گفت: اظهارنظر کارشناسی در حوزه مسئولیت لازم بوده و نباید فردی که در یک عرصه ای مسئولیت ندارد اظهارنظر کند.

«ابوالفضل قربانی« افزود: مدیران در حوزه غیر مسئولیت خود مصاحبه نکنند و همین کار یک هنر بوده که فرد در حوزه غیر تخصصی خود نظری ندهند تا بی نظمی ایجاد شود.

 

وی همچنین از مسئولان شهری خواست تا نسبت به حمل و نقل دانش آموزان و پروژه مهر از هم اکنون فعالیت کرده و اقدامات لازم را انجام دهند.

کد خبر 1207726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha