شهرستان بهاباد جز ۳۱ شهرستان محروم کشور است

تیموری با اشاره به اهمیت توجه مسئولان به شهرستان بهاباد گفت: شهرستان بهاباد جز ۳۱ شهرستان محروم کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، علیرضا تیموری فرماندار شهرستان بهاباد در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه استان یزد ضمن گرامیداشت هفته دولت گفت: شهرستان بهاباد به عنوان یکی از شهرستان های هدف گردشگری است .

 

وی افزود: پسته و زعفران مهممترین محصول کشاورزی این شهرستان است و با توجه به ایجاد سفره های آب زیرزمینی شاهد رونق کشاورزی در شهرستان هستیم.

 

فرماندار بهاباد ادامه داد: علی رغم خدمات دولت پس از چند دهه ما شهرستان محروم کشور هستیم که جز 31 شهرستان محروم کشور شناخته شده ایم.

 

تیموری بیان کرد: در هفته دولت امسال 27 پروژه آماده افتاح است که عمرانی، ورزشی، بهداشتی و زیرساختی است که با اعتباری بالغ بر 168 میلیارد تومان افتتاح می شود.

 

وی گفت: 139 میلیارد تومان دولتی و 29 ملیارد تومان خیری است.

 

فرماندار بهاباد گفت: رویکرد دولت اتمام پروژه های نیمه تمام است که در شهرستان بافق نیز دنبال شده است که گازرسانی به روستاها با اعتباری بالغ بر 120 میلیارد تومان دنبال شد.

 

تیموری خاطرنشان کرد: نیروگاه خورشیدی 20 مگاواتی با اعتبار 400 میلیارد تومان با حضور بخش خصوصی، اعتبار 100 میلیاردتومان برای بیمارستان 96 تخت خوابی، اورژانس جاده ای، گزرسانی به روستاها از جمله اقداماتی است که دنبال می شود.

 

فرماندار بهاباد ادامه داد: اعتبارات استانی استاندار حدود 105 میلیارد تومان بوده که در زمان سفر ریاست جمهوری نیز حدود 700 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

کد خبر 1207754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha