بهره مندی ۳۰۰ خانوار از آسفالت طرح هادی روستایی

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شیروان گفت: با اتمام عملیات آسفالت، هزار و ۴۲۰ نفر در قالب ۳۰۰ خانوار، از آسفالت طرح هادی روستایی بهره مند شدند.

«عزیز ابراهیمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: روستاهای حسین آباد، چلو، فجرآباد، هنامه، پیرشهید، دوین، خانلق و تکمران در مجموع به مساحت 22 هزار و 400 مترمربع عملیات آسفالت آن به اتمام رسید که 300 خانوار مشتمل بر هزار و 420 نفر جمعیت از خدمات آن برخوردار شدند.

 

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شیروان عنوان کرد: عملیات اجرای آسفالت طرح هادی هشت روستای شهرستان واقع در سه بخش مرکزی و سرحد که از ابتدای امسال آغاز شده بود به اتمام رسید که در هفته دولت بهره برداری می شود.

 

ابراهیمی خاطرنشان کرد: روستاهای مزبور شامل طرح هایی بود که نیمه تمام و چون مشارکتی بود در اولویت آسفالت قرار گرفت و در مجموع 32 میلیارد ریال از محل منابع اعتبارات تملک دارایی و ملی برای آن هزینه شد.

 

وی اضافه کرد: از ابتدای اجرا تاکنون، آسفالت طرح هادی در 42 روستای شهرستان از توابع سه بخش مرکزی، سرحد و قوشخانه اجرا و به اتمام رسیده و در حال حاضر 40 روستا در دست اجرا است.

 

وی تصریح کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سه حوزه عمران روستایی، مسکن شهری و بازسازی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی فعالیت می‌کند که جهت خدمات رسانی بهتر به مردم سعی کرده تمام طرح ها را تسریع و به موقع اتمام یابد.

 

وی با اشاره به نقش سازنده و همراهی بنیاد مسکن در برخی از نقاط بیان کرد: این اقدامات صورت گرفته کمک خوبی به اجرای طرح هادی و آسفالت‌ها در معابر روستایی شده است و رضایت ساکنان و اهالی را به دنبال داشته است.

 

هم اکنون ۶۸ هزار نفر در قالب ۱۸ هزار خانوار در روستاهای شیروان سکونت دارند.

 

 

 

 

 

کد خبر 1207763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha