دستگاه های اجرایی موظف به رفع موانع تولید هستند

فرماندار شهرستان آران و بیدگل گفت: مدیران دستگاه های اجرایی موظفند از روند سرمایه‌گذاری و تولید در شهرستان حمایت کنند و موانع موجود بر سر راه تولید را بردارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل؛ علی اکبر رضایی در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان آران و بیدگل گفت: اهتمام جدی دستگاه‌های اجرایی بایستی در تسهیل‌گری سرمایه‌گذاران برای تولید و اشتغال باشد.

 

فرماندار شهرستان آران و بیدگل با تاکید بر اهمیّت رفع موانع پیش روی سرمایه‌گذاران، صاحبان صنایع و بنگاه‌های اقتصادی افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان آران و بیدگل به عنوان نمایندگان دولت در این شهرستان، حل مشکل سرمایه‌گذاران را پیگیری کنند و از قوانین مزاحم پرهیز کنند.

 

رضایی تصریح کرد: مصوّبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید لازم الاجراست و همه دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های خدمات‌رسان شهرستان آران و بیدگل باید با شفاف‌سازی، پاسخ استعلام‌های سرمایه‌گذاران اقتصادی را بدهند و از طولانی شدن روند استعلامات بکاهند.

 

فرماندار شهرستان آران و بیدگل تصریح کرد: همه مدیران دستگاه های اجرایی موظفند از روند سرمایه‌گذاری و تولید در شهرستان حمایت کنند و موانع موجود بر سر راه تولید را بردارند.

 

نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان آران و بیدگل در سالن چهارم دی فرمانداری آران و بیدگل برگزار شد. در این جلسه، پرونده ۱۰ واحد اقتصادی در بخش های صنعت و گردشگری مطرح شد و اقدامات لازم در راستای مانع زدایی از این واحدها به تصویب رسید.

کد خبر 1207764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha