جهاد تبیین ضرورت برنامه‌های هفته دولت/ دستاوردهای نظام برجسته‌سازی شود

انصاری مهمترین برنامه برای گرامیداشت هفته دولت را جهاد تبیین عنوان کرد و گفت: باید تا می‌توان از ظرفیت‌های موجود فضای حقیقی و مجازی برای برجسته سازی و تبیین واقعیت‌های نظام اسلامی بهره‌گیری کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «موسی انصاری» امروز (یکشنبه ۳۰ مرداد) در نشست هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: هنوز در تبیین واقعیت‌های موجود نظام اسلامی اقدام شایسته‌ای انجام نشده چراکه اگر انجام می‌شد خیلی از مشکلات رفع از میان برداشته می‌شد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در هفته دولت هر دستگاهی برنامه‌های تخصصی خود را با محوریت تبیین اقدامات و برنامه های ۴۳ سال گذشته اجرا کند چراکه جهاد تبیین مدنظر رهبر معظم انقلاب یکی از ضرورت‌های زمان کنونی است.

 

وی به هجمه‌ های دشمن علیه ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: در طول ۴۳ سال گذشته انواع تهدیدها و تحریم‌های علیه کشور به کار گرفته شد اما هیچ یک کارساز نبوده و ایران اسلامی با اقتدار به راه خود ادامه می‌دهد و مذاکرات برجام به خوبی گویای این اقتدار است.

 

انصاری گفت: امروز در برخی موارد مشاهده می‌شود که نسل جوان اطلاعات خود را از فضای مجازی و از برخی شبکه‌های معاند می‌گیرد که در همین رابطه نباید اجازه دهیم نسل جوان مغلوب توطئه‌های دشمن شود و با تبیین درست واقعیت‌های موجود آن را به سمت درستی هدایت کنیم.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری یادآورشد: برگزاری مراسم گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر از مهمترین این برنامه‌ها است که همزمان با روز سه ‌شنبه هشتم شهریور ساعت ۱۰ صبح در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) با حضور اقشار مردم و مسئولان برگزار می‌شود.

 

وی فضاسازی را از مهمترین اقدام دستگاه‌ها عنوان کرد و گفت: ظاهر شهر باید نماد ارزش‌های دین باشد و باید از ظرفیت هنرمندان نه تنها در فضاسازی بلکه در جهاد تبیین نیز بهره گرفت.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با بزرگداشت مقام شهیدان باهنر و رجایی، اظهار داشت: این شهیدان والامقام بهترین الگو برای دولتمردان به شمار می‌روند و باید در راستای خدمات آنها بیش از پیش اطلاع رسانی و تبیین انجام داد.

 

انصاری با بیان اینکه تبیین نوعی هنر است، تاکید کرد: اگر ارزش های اسلام و نظام به خوبی تبیین می‌شد این فرصت در اختیار دشمن قرار نمی‌گرفت که بتواند در جامعه ما ایجاد شکاف کند از همین رو باید تا می‌توان با تولید محتوا و بهره‌گیری از فرصت‌های موجود با هجمه‌های دشمن مقابله کرد.

 

کد خبر 1207766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha