افتتاح ایستگاه سلامت و تندرستی در کوهستان پارک پنجه علی بندرعباس

جهانداری گفت: سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس با همکاری گروه کوهنوردی و طبیعت گردی کمپ تیله در راستای گسترش ورزش های همگانی و ترویج ورزش در بین تمامی اقشار جامعه، ایستگاه سلامت و تندرستی را در کوهستان پارک پنجه علی افتتاح می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « رسول جهانداری » در گفتگویی خبری اظهار کرد: با هدف جذب تمامی مردم جامعه در هر سن به فعالیت های ورزشی، افزایش شور و نشاط در اجتماع، کاهش افسردگی و بیماری های روحی و جسمی، افزایش قدرت بدنی، تشویق به فعالیت در گروه های مختلف ورزشی و مشارکت در هرگونه فعالیت های گروهی، امکانی فراهم می شود تا همه شهروندان بتوانند از آن استفاده کنند.

 

وی ادامه داد: در این ایستگاه تمرینات آمادگی جسمانی ارائه می شود و همه شرایطی که افراد بتوانند در فعالیت های ورزشی گروهی همچون؛ کوهنوردی، کوهپیمایی، پیاده روی، دوچرخه سواری، ماهیگیری، طبیعت گردی و… شرکت نمایند، آموزش داده می شود.

 

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس افزود: زندگی شهرنشینی، مشکلات و بی تحرکی تأثیر منفی بر روی روان و جسم انسان گذاشته است که موجب بروز بیماری های مختلف می شود، از این رو ایستگاه های سلامت کمک می کند تا شهروندان اوقات فراغت خود را به فعالیت های سالم پرداخته و ساعاتی را از فکر و دغدغه دور شوند.

 

جهانداری گفت: این ایستگاه ۳۱ مرداد ماه ساعت ۱۸ در کوهستان پارک پنجه علی با حضور شهروندان افتتاح و تمرینات آمادگی جسمانی در روزهای زوج ساعت ۱۸ برگزار می شود.

 

وی افزود: ایستگاه سلامت دیگری نیز سه شنبه هر هفته با حضور شهروندان در پارک شهید دباغیان توسط سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس برپا است.

 

 

 

 

 

کد خبر 1207781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha