پلمپ دو واحد نانوایی در بخش کویرات آران و بیدگل

مسئول تنظیم بازار اداره جهاد کشاورزی شهرستان آران و بیدگل از پلمپ دو واحد نانوایی به علت تعطیلی خود سرانه، و اخلال در توزیع نان به مردم در بخش کویرات این شهرستان خبر داد.

محمدرضا توسلی نژاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: در راستای بازرسی های قرارگاه امنیت غذایی و تنظیم بازار، در تاریخ ۳۰ مردادماه ۱۴۰۱ گشت مشترک جهاد کشاورزی شهرستان آران و بیدگل و تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف در بخش کویرات شهرستان آران و بیدگل انجام شد.

 

مسئول تنظیم بازار اداره جهاد کشاورزی شهرستان آران و بیدگل افزود: در این گشت، دو واحد نانوایی به علت تعطیلی خود سرانه،  و اخلال در توزیع نان به مردم متخلف شناسایی شده و دستور پلمپ در محل صادر و پرونده آن ها جهت بررسی و صدور حکم به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

 

توسلی نژاد ادامه داد: گزارش های مردمی از تخلفات احتمالی صنوف باعث کاهش تخلفات می شود و شماره ۱۲۴ برای ارسال این گزارش ها در خدمت همشهریان است.

 

مسئول تنظیم بازار اداره جهاد کشاورزی آران و بیدگل همچنین از برگزاری جلسه توجیهی واحدهای نانوایی در بخش مرکزی آران و بیدگل خبر داد و گفت: در راستای برنامه های قرارگاه امنیت غذایی و تنظیم بازار،  جلسه مشترک جهاد کشاورزی شهرستان آران و بیدگل، فرمانداری، بخشداری، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف جهت بحث و تبادل نظر درخصوص مشکلات موجود نانوایی ها در بخش مرکزی آران و بیدگل برگزار شد.

 

توسلی نژاد ادامه داد: در این جلسه نانوایان منطقه به بیان مسائل و مشکلات موجود پرداختند و پس از دریافت پاسخ لازم از طرف نمایندگان دستگاه های ذیربط، موارد و دستورالعمل های لازم و میزان جرائم تخلفات احتمالی نانوایی ها، توسط جهاد کشاورزی، فرمانداری و تعزیرات حکومتی بیان شد./

کد خبر 1207812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha