تصویب لایحه کمک مالی بیش از سه و نیم میلیارد تومانی شورای و شهرداری کرج به ستاد اربعین

ایزدیار با اعلام خبر تصویب لایحه دو فوریتی تخصیص بودجه به ستاد اربعین استان البرز گفت: لایحه دو فوریتی تخصیص بودجه به ستاد اربعین با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، همچنین حمایت از برپایی این آیین انجام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « عمار ایزدیار» در جمع خبرنگاران در خصوص لایحه شهرداری با محوریت خدمت رسانی به اربعین حسینی گفت: لایحه کمک مالی بیش از سه و نیم میلیارد تومانی شورای و شهرداری کرج به ستاد اربعین تصویب شد. 

 

سخنگو و نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج افزود: لایحه دو فوریتی تخصیص بودجه به ستاد اربعین با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، همچنین حمایت از برپایی این آیین انجام شد. 

 

وی با اشاره به اهمیت دستورالعمل استاندار، مبتنی بر تأمین نیازهای استان ایلام برای تسریع در امور و انتقال زائران اظهار کرد: این هزینه از محل ردیف بودجه اجرای برنامه آموزشی مذهبی، فرهنگی و هنری به اتفاق آراء اعضاء شورا مصوب شد. 

 

وی بیان کرد: موضوع تخصیص بودجه با هدف عقد اجاره و تجهیز محل کمپ لایحه ماده ۱۶ قانون مبارزه با مواد مخدر نیز برای مصوبه شورای هماهنگی که در استانداری البرز تشکیل شد راه اندازی مراکز جامع توانمندسازی و صیانت از آسیب های اجتماعی مورد توجه قرار گرفت. 

 

سخنگو و نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: استاندار و فرماندار می توانند محل انتخاب شده را مشخص کنند و شهرداری هزینه حفظ، نگهداری، بازپروری و جمع آوری این بیماران از سطح شهر را با همکاری اداره بهزیستی و نیروی انتظامی پرداخت می کند. 

 

 

کد خبر 1207877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha