برگزاری بزرگترین رویداد ورزش روستایی در سیستان و بلوچستان

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان از برگزاری بزرگترین رویداد ورزش روستایی در شهرهای استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، ادهم کرد در خصوص نحوه برگزاری رویداد ورزش روستایی بیان داشت: برگزاری جام پرچم ویژه روستاییان که میتوان از آن بعنوان المپیاد روستاییان نیز نام برد در استان سیستان و بلوچستان بیش از 800 تیم فوتبال در سامانه وزارت ورزش و جوانان ثبت نام کردند.

 

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان ادامه داد:  این تیم ها در قالب 10 هزار ورزشکار دختر و پسر به مدت دو ماه در سراسر استان سیستان و بلوچستان با هم به رقابت خواهند پرداخت.

 

کرد گفت: با توجه به بعد مسافت در استان سیستان و بلوچستان، مسابقات در چهار منطقه سیستان، مرکزی، سراوان بزرگ و جنوب بلوچستان در 26 شهرستان برگزار خواهد شد.

 

وی افزود: مسابقات جام پرچم از هفته قبل در زاهدان آغاز شده است و افتتاحیه رسمی این مسابقات با توجه به تعداد تیم های شرکت کننده در حوزه سیستان که بیش از 300 تیم حضور دارند در تاریخ 28 شهریور ماه با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان و هیات همراه انجام خواهد شد.

 

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: حمایت استاندار سیستان و بلوچستان و همچنین فرمانداران و بخشداران در امر اجرای مسابقات جام پرچم در کنار روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان های سراسر استان و هیات های ورزشی موجب انسجام، وحدت و حرکت جهادی شده که موجی از شادی و نشاط در بین جوانان روستایی ایجاد کرده است.

کرد گفت:  آمار بالای زمین چمن های مصنوعی مینی فوتبال در کنار خانه های ورزش روستایی در سراسر استان سیستان و بلوچستان موجب شده این استان در سطح کشور جایگاه ویژه ای در خصوص برگزاری جام پرچم داشته باشد که حتی بیشترین ورزشکاران شرکت کننده را نیز به خود اختصاص دهد.

کد خبر 1207902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha