بازدید سرپرست حوزه‌های علمیه خواهران از قرارگاه جهادی حوزه‌های علمیه در مازندران

سرپرست حوزه های علمیه خواهران، ضمن حضور در قرارگاه جهادی حوزه های علمیه، ضمن بازدید از فعالیت های طلاب جهادی در روستاهای بالادستی بخش بندپی شرقی شهرستان بابل، خواهان برگزاری چنین طرحی در سایر نقاط محروم کشور شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حجت‌الاسلام و المسلمین «مجتبی فاضل» سرپرست حوزه‌های علمیه‌ خواهران در سفر به استان مازندران، با حضور در قرارگاه جهادی حوزه های علمیه، که با حصور فعال گروه‌های جهادی طلاب ایرانی اقصی نقاط کشور و طلاب کشورهای دیگر برپا شده است، ضمن دیدار با جهادگران، با فعالیت های این قرارگاه جهادی آشنا شد.
 
وی با بازدید از فعالیت‌های گروه‌های جهادی مستقر در منطقه‌ی بندپی شرقی استان مازندران، ضمن قدردانی از زحمات ایشان تصریح کرد: امروز توفیق داشتم در جمع جهادگرانی مخلص باشم که از نقاط دوردست و حتی کشورهای مختلف در این مناطق محروم حضور پیدا کرده‌اند.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین فاضل با اشاره به این که مردم این منطقه به علت صعب العبور بودن راه‌ها، در بعضی فصول، دسترسی به جاده‌های اصلی را از دست می‌دهند و توان رساندن محصولات دامی و کشاورزی خود به بازارهای شهری را ندارند، گفت: این گروه‌ها قصد دارند با کمک اهالی هر روستا و تعمیر جاده‌های کوهستانی، دروازه‌ی رونق اقتصادی را به روی مردم این منطقه بگشایند.
 
سرپرست حوزه‌های علمیه خواهران، با اشاره به خدمت‌رسانی بانوان طلبه به مردم آسیب‌دیده در بلایای طبیعی، نقش طلاب خواهر را در حوادث مهم برشمرد و بیان داشت: روحیه دادن به زنان و کودکان رنج‌دیده بر اثر بلایای طبیعی، شیوع کرونا و یا حتی محرومیت بسیار ارزش‌مند است.
 
وی پیام حضور طلابی از کشورهای مستضعف مختلف و همچنین مناطق محرومی مانند کرمانشاه، بشاگرد و بندرعباس در این مکان برای رفع محرومیت دیگران را یک ارزش دینی بر اساس حدیث «من لا یهتمّ بأمور المسلمین فلیس بمسلم» دانست و این حرکت را یک فداکاری برزگ تاریخی نام نهاد که تحت پرچم اسلام رقم خورده است.
 
وی در پایان یادآور شد: این قرارگاه‌های جهادی حوزوی باید در سراسر نقاط کشور ادامه یابند و امیدواریم تا فضا و روحیه‌ی معنوی و خالصانه‌ی جهادگران حوزوی و حال و هوای ایثارگرانه و ارزشی خیمه‌گاه خدمت در سراسر منطقه منتشر شود.
 

 

کد خبر 1207917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha