افتتاح ۶۰ پروژه در آستارا همزمان با هفته دولت

رضایی‌پور از افتتاح ۶۰ پروژه در بندر آستارا همزمان با هفته بزرگداشت دولت خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، «عنایت رضایی‌پور» امروز(دوشنبه، ۳۱ مرداد) در جمع خبرنگاران با تبریک فرا رسیدن هفته دولت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامیداشت و افزود: این شهدای والامقام تجلی راستین و اسوه‌های خدمتگزاری خالصانه و بی‌منت به مردم بودند.

 

فرماندار بندر آستارا افزود: این ایام مبارک زمانی ارزشمند برای همه ارکان دولت و خادمان ملت است، تا با الگوگیری از ویژگی‌های انسانی، اخلاقی و رفتاری شهیدان رجایی و باهنر به تبیین خدمات و دستاوردهای نظام مقدس اسلامی و گزارش کار دولت به آحاد مردم بپردازند.

 

وی با بیان‌اینکه هفته دولت، فرصت مناسبی برای انعکاس اقدامات و فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی به مردم است، تصریح‌کرد: در هفته دولت تلاش می‌شود با انعکاس اقدامات و فعالیت‌ها، مردم از عملکرد دولت مطلع شوند.

 

رضایی‌پور گفت: شعار هفته دولت امسال، «دولت مردم» است و نامگذاری‌هایی هم برای هر روز آن در نظر گرفته شده است، دوم شهریور میثاق با ولایت نام دارد، سوم شهریور فسادستیزی و عدالت، چهارم شهریور تحول و خلاقیت، پنجم شهریور خانواده و سلامت، ششم شهریور اخلاق و معنویت، هفتم شهریور دانش و پیشرفت و هشتم شهریور شجاعت و عقلانیت نام‌گذاری شده است.

 

فرماندار بندر آستارا با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم در شهرستان، از بهره‌برداری ۶۰ پروژه همزمان با هفته دولت در این شهرستان خبر داد و افزود: این پروژه‌ها با اعتبار ۱۲۷ میلیارد و ۴۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به بهره‌برداری می‌رسند.

 

رضایی‌پور خاطرنشان‌کرد: طرح‌هایی که در هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسند در حوزه‌های عمرانی شهری، عمرانی روستایی، مسکن مددجویی، آسفالت معابر شهری و روستایی، پروژه‌های شهرداری آستارا و لوندویل، امور توزیع برق، آب و فاضلاب و رینگ آب شهری، گازرسانی، راهداری، اقتصاد مقاومتی و اوقاف و امور خیریه هستند.

کد خبر 1207960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha