۱۲۷ پروژه شرکت توزیع برق در خراسان جنوبی به بهره برداری می‌رسد

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی از بهره برداری از ۱۲۷ پروژه صنعت برق همزمان با آغاز هفته دولت در استان خبر داد.

«مهدی دادگر» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: تعداد 127 پروژه مربوط به شرکت برق استان با اعتباری بالغ بر 108 میلیارد تومان در این استان آماده بهره برداری است.


وی با اشاره به گذر یک سال از عمر دولت مردمی سیزدهم و خدمات و اقدامات خوب صورت گرفته در این مدت در جهت رفع محرومیت از استان و توجه ویژه به این منطقه، افزود: پروژه های قابل افتتاح صنعت برق در حوزه های احداث شبکه و تامین برق، ترمیم و اصلاح شبکه، روشنایی معابر، احداث نیروگاه خورشیدی، تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار، توسعه شبکه سایت های نهضت ملی مسکن و برق رسانی به دو روستای جدید در شهرستان درمیان و بشرویه است.


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی وسعت زیاد و کویری و صعب العبور بودن برخی مناطق در استان را یکی از سختی های خدمات دهی در حوزه برق دانست و گفت: برای اجرای پروژه های فوق 56 کیلومتر شبکه فشار متوسط، 47 کیلومتر شبکه فشار ضعیف و 155 ترانسفورماتور احداث شده است.


دادگر خدمات صورت گرفته در استان بعد از انقلاب را بی سابقه عنوان کرد و افزود: تلاش ها و اقدامات صورت گرفته برای بهره مندی تمام مردم شریف خطه پهناور خراسان جنوبی از برق پایدار و باکیفیت زیاد در هفته دولت نیز با بهره برداری از 127 پروژه هفته دولت، حدود 18 هزار خانوار از ثمرات و نتایج آن منتفع خواهند شد.

 

 

کد خبر 1208073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha