آغاز نهال کاری ۸ هزار متر رفیوژ در ناحیه منفصل نایسر سنندج

اصغری از آغاز نهال کاری ۸ هزار متر رفیوژ خیابان دکل در ناحیه منفصل شهری نایسر سنندج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، علی اصغری رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج با بیان اینکه اقدامات خوبی در حوزه توسعه فضای سبز و ...از ابتدای سالجاری تا کنون در ناحیه منفصل شهری نایسر انجام شده است، اظهار کرد: این اقدات نقش مهمی در ارتقای رضایتمندی شهروندان ساکن در این ناحیه منفصل شهری داشته است.

 

 

وی خاطرنشان کرد: بدون شک توزیع عادلانه خدمات رسانی در شهر بسترساز تحقق عدالت اجتماعی می شود که این مهم با برنامه ریزی خاص و تعریف معین برای نواحی منفصل شهری که از برخورداری کمتری بهره‌مند هستند دنبال می‌شود.

 

 

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج در ادامه با اشاره به پایین بودن سرانه فضای سبز و برخی مشکلات در ناحیه منفصل شهری نایسر گفت: امروزه مفهوم شهرها بدون فضای سبز موثر در اشکال گوناگون آن قابل تصور نیست.

 

 

وی تصریح کرد: توسعه فضای سبز در نایسر از مطالبات جدی ساکنان این ناحیه منفصل شهری است که به صورت ویژه در دستور کار شهرداری قرار گرفته و در همین راستا عملیات نهال کاری 8 هزار متر رفیوژ خیابان دکل آغاز شد.

 

 

به گفته وی، 200 اصله درخت توت کاکوزا، گلکاری باغچه شامل گونه های یوکا، زرشک، گل رز و ژونی پروس در رفیوژ خیابان دکل کاشت می‌شود.

کد خبر 1208085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha