کمک اصحاب رسانه در اجرای طرح مسجد محوری در تقویت مردم سالاری دینی موثر است

هاجری گفت: ارتباط ما باید با مردم، محلات و مساجد در سومین حرم اهل بیت (ع) قوی تر باشد و رسانه پیام رسان مردم است و کمک اصحاب رسانه در اجرای طرح محله و مسجد محوری می تواند مردم سالاری دینی را تقویت کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدرضا هاجری»، امروز (دوشنبه 31 مرداد) در نشست صمیمی شورای اسلامی و شهرداری شیراز با اصحاب رسانه که به مناسبت بزرگداشت روز خبرنگار برگزار شد، گفت: ارتباط ما باید با مردم، محلات و مساجد در سومین حرم اهل بیت (ع) قوی تر باشد و رسانه پیام رسان مردم است و کمک اصحاب رسانه در اجرای طرح محله و مسجد محوری می تواند مردم سالاری دینی را تقویت کند.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز افزود: در این طرح، فرصت شنیده شدن در خواسته های مردم از پایین به بالا فراهم می شود و رسانه ها در این میان می توانند سهم بسزایی داشته باشند.

«محمدتقی تذروی»، عضو دیگر شورای اسلامی شهر شیراز نیز بیان کرد: خبرنگاران و عکاسان خبری همواره در کنار شورای اسلامی و شهرداری شیراز در ایام مختلف سال حضور دارند و خبرنگار، پیک ارتباط شورا و مردم است و دروازه ورود کار شورا و شهرداری به شهروندان به شمار می رود.

«مهدی نصیری»، نیز گفت: حریت خبرنگار به فعالیت های سطح شهر بسیار کمک می کند و شفافیت های ایجاد شده اخیر با تلاش خبرنگاران بوده است.

عضو دیگر شورای اسلامی شهر شیراز افزود: در هوشمندسازی، مصوبه کیف پول الکترونیک را داشتیم که امیدواریم تا پاییز به بهره برداری برسد و برای راه اندازی مرکز داده و فیبر نوری شهر شیراز در تلاش هستیم.

وی اضافه کرد: نمایشگاه در قطار شهری شیراز راه اندازی شده که از ۵۲ محصول، ۳۵ محصول به صورت بومی توسط شرکت های دانش بنیان شیراز تولید شده و از مدیران استان خواستار بازدید از این نمایشگاه و حمایت از شرکت های دانش بنیان هستیم.

«افسانه خواست خدایی»، عضو دیگر شورای اسلامی شهر شیراز نیز تاکید کرد: طرح ها و مدل هایی که خبرنگاران به شورای اسلامی ارائه داده اند مایه خرسندی ماست و امیدواریم با تداوم این کار شهری ایمن و آباد داشته باشیم.

«هادی رضایی»، مسئول بسیج رسانه فارس نیز گفت: از جانب اصحاب رسانه فارس از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز می خواهم که عملکرد خودشان را در معرض ارزیابی اصحاب رسانه قرار دارند تا مردم از عملکرد ۱۰ ماهه آنها مطلع شوند و اصحاب رسانه فارس با تمام سختی ها همواره در میدان دفاع از انقلاب و ارزش ها ایستاده اند.

کد خبر 1208120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha