نشست کمیته فرهنگی اربعین با فعالان مردمی و معتمدین شهرستان ایلام/  اصل کار اربعین با حضور مردم است

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: اصل کار اربعین باید با حضور مردم باشد و سازمان ها و دستگاه های اجرایی باید نقش تسهیلگر ایفا کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، حجت الاسلام« محمدعلی نجفی» در نشست کمیته فرهنگی اربعین با فعالان مردمی و معتمدین شهرستان ایلام، اظهار کرد: اصل کار اربعین باید با حضور مردم باشد و سازمان ها و  دستگاه های اجرایی باید نقش تسهیلگر ایفا کنند نباید سازمان یا ارگانی به نیابت از مردم کار کند خود مردم باید پای کار باشند.

 

وی افزود: هر کاری که با محوریت مجموعه های مردمی و با کمک و تسهیلگری دستگاه های دولتی پیش رفته به نتایج موفقی رسیدیم.

 

مدیرکل تبلیغات استان ایلام تصریح کرد: کمیته فرهنگی اربعین در 7 محور در حال انجام کار است، موضوع اول فضاسازی فرهنگی اربعین که در این زمینه مجموعه ها و ارگان های درون استانی پای کار و از ظرفیت خودشان استفاده کرده‌اند.

 

حجت الاسلام نجفی اضافه کرد: تمامی نقاط هدفی که برای فضاسازی تصویری و صوتی لازم است شناسایی شده که با کمک فعالان مردمی محلات شهرستان ایلام را تحت تاثیر فضای اربعین قرار خواهیم داد.

 

وی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان متولی کمیته فرهنگی در هزینه به هیئت های مردمی و محلات که مهمترین نقش در اربعین را دارد کمک می‌کند و شرایط،ضوابط را برای آنها تسهیل تا بتوانند یک فضاسازی خوبی در محلات ایجاد کنند.

کد خبر 1208126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha