آموزش و تربیت سفیران انقلاب اسلامی دانشجویان دانشگاه‌های خوزستان

شاهوارپور از برگزاری دوره‌های تربیتی، تشکیلاتی و مهارتی خبر داد و گفت: این دوره‌ها با توجه به نیاز جامعه و بسیج دانشجویی اواخر مرداد ماه امسال در قالب آموزش و تربیت سفیران انقلاب اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «صادق شاهارپور» امروز (دوشنبه ۳۱ مرداد) در جمع خبرنگاران، از آموزش و نربیت سفیران انقلاب اسلامی دانشجویان استان خبر داد و اظهار کرد: به این منظور دوره‌های تربیتی، تشکیلاتی و مهارتی با توجه به نیاز جامعه و بسیج دانشجویی که هم راستا با اهداف نظام و انقلاب بوده در اواخر مرداد امسال با استقبال گسترده‌ای برگزار شد.

 

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان خوزستان افزود: این دوره‌ها به صورت دانشگاهی و بخشی به صورت استانی و کشوری در حال برگزاری هستند که اردوهای تشکیلاتی خط امام (ره) در تهران توسط بسیج دانشجویی خوزستان و با حضور نماینده ولی فقیه استان و فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان برگزار شد.

 

وی اضافه کرد: دوره‌های دانشگاهی صافات، اندیشه مطهر، ترجمان و بشارت نیز در شهرهای تهران و مشهد با حضور اساتید توانمند و کارشناسان خبره حوزه‌های مختلف دینی و فرهنگی در حال برگزاری است.

 

شاهوارپور هدف از برگزاری این دوره‌ها در سطح کشور و استان را تربیت نیروهای همتراز با نظام و انقلاب دانست و تصریح کرد: تاکنون بیش از ۷۰۰ نفر از دانشجویان خوزستانی در این دوره‌ها حضور یافته است.

 

وی در پایان یاد آور شد: با توجه به اینکه آینده این نظام به دست همین جوانان است، ما باید آنها را با مبانی انقلاب آشنا کنیم و در این راستا توانسته‌ایم سفیرانی را برای آینده این مملکت تربیت کرده‌ایم.

 

کد خبر 1208143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha