آغاز به کار سی و یکمین نمایشگاه تخصصی صنعت مبلمان در شیراز

فرهادی گفت: سی و یکمین نمایشگاه تخصصی صنعت مبلمان از امروز در محل نمایشگاه بین المللی فارس واقع در شهرک «گلستان» فعالیت خود را با حضور بیش از ۹۰ شرکت تولیدکننده و فعال در صنعت مبلمان از سراسر نقاط کشور آغاز به کار کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «علی فرهادی»، امروز (دوشنبه 31 مرداد) از برگزاری نمایشگاه صنعت مبلمان در شیراز خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: سی و یکمین نمایشگاه تخصصی صنعت مبلمان از امروز در محل نمایشگاه بین المللی فارس واقع در شهرک «گلستان» فعالیت خود را با حضور بیش از 90 شرکت تولیدکننده و فعال در صنعت مبلمان از سراسر نقاط کشور آغاز به کار کرده است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین الملی فارس افزود: این نمایشگاه در مساحتی به وسعت بیش از پنج هزار و 700 متر مربع برگزار شده و  ارائه محصولات کاملا ایرانی و ملی از ویژگی های آن است.

وی اضافه کرد: برپایی این نمایشگاه‌ های ملی در نهادینه کردن فرهنگ حمایت از تولید ملی و خرید کالای ایرانی در جامعه نقش موثری دارد و در این نمایشگاه صنعت مبلمان شاهد مشارکت شرکت هایی از استان های فارس، تهران، مرکزی، اصفهان، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، البرز و همدان هستیم.

فرهادی اعلام کرد: علاقمندان به بازدید از این نمایشگاه می توانند از ساعت 17 الی 22 روز دوشنبه 31 مرداد تا جمعه 4 شهریور ماه به محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس واقع در شهرک «گلستان» مراجعه کنند.

وی تاکید کرد: بازدید کنندگان قبل از ورود به سالن های نمایشگاه بلیط بازدید رایگان را از سایت نمایشگاه های بین المللی فارس از آدرس   www.farsfair.ir می توانند دریافت کنند.

کد خبر 1208150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha