بسیجیان با الگو از قیام عاشورا، مانع تحقق سیاست‌های شوم دشمنان شوند

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: امروز بسیجیان مخلص، فداکار و ایثارگر وظیفه دارند در عرصه جهاد تبیین که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است قدم بردارند و با الگو از قیام عاشورا، مانع تحقق سیاست‌های شوم دشمنان شوند.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، آیت الله حسینی بوشهری امروز در دیدار مسئول و اعضای سازمان بسیج ادارات قم گفت: امروز بسیجیان مخلص، فداکار و ایثارگر وظیفه دارند در عرصه جهاد تبیین که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است قدم بردارند و با الگو از قیام عاشورا، مانع تحقق سیاست‌های شوم دشمنان شوند.

 

امام جمعه قم افزود: البته حرکت‌های بسیج در جهاد تبیین به این معنا نیست که جهاد تبیین از وظیفه دیگر نهاد‌ها و سازمان‌ها و گروه‌های کشور ساقط است!

 

آیت الله حسینی بوشهری با تاکید بر اینکه بسیج مختص و مربوط به یک قشر خاص نیست، تصریح کرد: افتخار این نهاد ارزشمند این است که از همه گروه‌ها و قشرها در آن عضویت دارند و در هر برهه‌ای آماده نقش آفرینی در آن هستند.

 

وی تصریح کرد: آن چیزی که امروز برای رشد و پویایی بسیج کشور اهمیت دارد این است که به اقتضای شرایط کشور گام بردارد و اقداماتش را بر اساس نیاز‌های جامعه و حساسیت‌هایی که دشمن ایجاد می‌کند سازماندهی می‌کند.

 

در ابتدای این دیدار سردار هاشمی، مسئول بسیج ادارات قم با بیان گزارشی از برنامه‌های این نیرو در هفته دولت، گفت: بیش از ۳۰ برنامه فرهنگی و اجتماعی در ادارات با محوریت خدمت رسانی به مردم و قدردانی از خانواده معظم شهدا انجام می‌شود.

کد خبر 1208190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha