ایستگاه کاهش آسیب های اجتماعی در زیرکوه افتتاح می شود

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه طی هفته دولت ایستگاه کاهش آسیب های اجتماعی در زیرکوه افتتاح می شود، گفت: طی این هفته قرارداد ۲۶ قطعه زمین مسکونی به خانواده های دارای دو عضو معلول شهری طبس منعقد می شود.

«حسن شرفی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند با بیان اینکه 30 عنوان برنامه طی هفته دولت توسط بهزیستی خراسان جنوبی اجرا می شود، افزود: از جمله می توان به عقد تفاهم نامه همکاری با پارک علم و فناوری به منظور ایجاد و گسترش زمینه های همکاری متقابل علمی، آموزشی، پژوهشی و فناوری اشاره کرد.

 

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی در ادامه عنوان کرد: به مناسبت هفته دولت 2 هزار و 500 خانوار پشت نوبتی جهت دریافت مستمری، مورد حمایت دولت قرار خواهند گرفت و ۲ هزار و ۴۰۰ پشت نوبتی دیگر جهت دریافت مستمری در استان وجود خواهد داشت.

 

وی با اشاره به اینکه طی هفته دولت ایستگاه کاهش آسیب های اجتماعی در زیرکوه افتتاح می شود، گفت: بحث افتتاح مرکز دائمی غربالگری شنوایی کودکان پیش دبستانی 3 تا 5 سال در شهرستان های طبس و سرایان و شروع طرح پارک در شهرستان سربیشه در این هفته در دستور کار قرار دارد.

 

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی با بیان اینکه در شهرستان قاین 2 طرح اجرا خواهد شد، گفت: افتتاح خانه نوجوان «نسیم احسان آسمانی» برای سنین 12 تا 18 سال و طرح اشتغال کارواش فرزند هدایت شده به زندگی مستقل از خانه های کودکان و نوجوانان از جمله این طرح ها است.

 

وی عنوان کرد: در شهرستان بیرجند مکان جدید مرکز کودکان خیابانی طی هفته دولت افتتاح خواهد شد و افتتاح دو طرح اشتغال زایی در این شهرستان در دستور کار قرار دارد.

 

شرفی در خصوص افتتاح واحدهای مسکونی طی هفته دولت گفت: طی این هفته سه واحد مسکونی ویژه معلولان در روستای چاهداشی نهبندان و 20 واحد مسکن معلولین در بخش مرکزی طبس و 9 واحد مسکن مددجویی در بخش دستگردان طبس افتتاح می شود.

 

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی ادامه داد: طی این هفته قرارداد 26 قطعه زمین مسکونی به خانواده های دارای دو عضو معلول شهری طبس نیز منعقد خواهد شد.

 

وی در پایان گفت: افتتاح مسکن محرومین روستای علی آباد سربیشه، افتتاح کارگاه خیاطی شهر درح، افتتاح مسکن مددجویان زیرکوه و افتتاح یک مورد اشتغال و مسکن روستایی در خوسف و آغاز طرح سلامت دهان و دندان ویژه معلولین مراکز در تمامی شهرستان ها از جمله دیگر برنامه های این نهاد حمایتی طی هفته دولت است.

 

 

 

 

 

کد خبر 1208236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha