برگزاری پنجاه و نهمین همایش سالیانه جامعه اسلامی آمریکای شمالی در شیکاگو

جامعه اسلامی آمریکای شمالی (ایسنا) پنجاه و نهمین همایش سالانه خود را در تاریخ ۲ تا ۵ سپتامبر ۲۰۲۲ در شیکاگو برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « newsindiatimes»، جامعه اسلامی آمریکای شمالی (ایسنا) پنجاه و نهمین همایش سالانه خود را در تاریخ 2 تا 5 سپتامبر 2022 در شیکاگو برگزار می کند.

بر اساس بیانیه‌ای مطبوعاتی منتشر شده از سوی «ایسنا» ، شعار امسال «تکیه، امید و ایمان: با سختی، آسانی می‌آید» است و همچنین آمده است که ایسنا به‌عنوان مهم‌ترین گردهمایی مسلمانان در آمریکای شمالی شناخته می‌شود.

سازمان دهندگان،  این کنوانسیون سالانه را به عنوان یکی از بزرگترین گردهمایی های مسلمانان در آمریکای شمالی توصیف می کنند. ی

کی از جاذبه های اصلی این رویداد، بازاری است که بیش از 550 فروشنده از جمله طراحان لباس، کتابفروشان و موارد دیگر را در خود جای داده است.

در یک کنفرانس مطبوعاتی که در شیکاگو برگزار شد، میرخان، عضو هیئت مدیره و رئیس کمیته راهبری کنوانسیون گفت که ایسنا بزرگترین و قدیمی ترین سازمان حمایتی اسلامی در آمریکای شمالی است و توسعه جامعه را از طریق کنوانسیون،ها  کنفرانس ها و انجمن های آموزشی تقویت می کند.

فعالیت های بین ادیانی، برنامه های جوانان. مشارکت های مدنی نیز از جمله دیگر برنامه های این گروه است.

کنوانسیون سالانه ایسنا صرفا گرد هم آوردن جامعه مسلمانان نیست بلکه هدف این است که مردم با ادیان و پیشینه‌های مختلف با روحیه صلح و درک بهتر با هم متحد شوند.

برای این رویداد، ایسنا از علما، رهبران جامعه و کارمندان عمومی دعوت کرده است تا در این همایش سخنرانی کنند.

برنامه های این کنوانسیون شامل جلسات عمومی، جلسات اصلی، جلسات موازی، بحث میزگرد، نمایشگاه سلامت، جلسات متخصصان جوان، حدود 200 سخنران مشهور، سخنرانی های انگیزشی و رهبری، نمایشگاه هنری، بازار با 550 غرفه، پذیرایی بین ادیانی، سرگرمی، جشنواره فیلم، نمایش مد برای زنان، ضیافت جوانان حرفه ای، نمایشگاه عکاسی، مسابقه قرائت، به رسمیت شناختن خدمات اجتماعی، برنامه کودکان، نگهداری از کودکان، مسابقات بسکتبال و غیره است.

کد خبر 1208273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha