ویژه برنامه های روز جهانی مسجد در کانون «حجه ابن الحسن (عج)» برگزار می شود

ویژه برنامه های روز جهانی مسجد با برگزاری آموزش قرآن کریم به نوجوانان در فرهنگی هنری کانون «حجه ابن الحسن (عج)» شهر هفشجان آغاز شد.

«بهمن کیوانی هفشجانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: ویژه برنامه های روز جهانی مسجد با برگزاری آموزش قرآن کریم به نوجوانان در فرهنگی هنری کانون «حجه ابن الحسن (عج)» شهر هفشجان آغاز شد.  

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری حضرت حجت ابن الحسن (ع) مسجد قدس دوازده امام (ع) هفشجان، ترویج و بسط فرهنگ قرآن و ایجاد زمینه برای جلب جوانان به علوم قرآنی را از دیگر اهداف برگزاری کلاس های آموزش روخوانی و روانخوانی در مسجد قدس دوازده امام (ع) هفشجان عنوان کرد.

 

وی بابیان اینکه جوانان و نوجوانانی که در کلاس های آموزش روخوانی و روانخوانی شرکت می کنند با اصول روخوانی و روانخوانی صحیح می شوند گفت: استفاده از اساتید مجرب در کلاس های آموزش روخوانی و روانخوانی موجب جذب بیشتر جوانان و نوجوانان به این کلاس های آموزشی شده است.  

 

کیوانی هفشجانی ادامه داد: اجرای طرح مواسات و همدلی در راستای لبیک به فرامین مقام معظم رهبری با کمک خیرین، توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان و خانواده هایی که از بیماری ویروس کرونا یا در سیل های اخیر آسیب دیده اند، از جمله برنامه های کانون «حجت ابن الحسن (ع)» شهر هفشجان به مناسبت روز جهانی مسجد است.

 

وی ابراز کرد: غبارروبی و عطرافشانی مسجد، تجدید میثاق با آرمان های شهدا، تولید محتوا در فضای مجازی در قالب استوری موشن با موضوع مسجد و برگزاری نشست های هم اندیشی ارکان مسجد از دیگر برنامه های کانون «حجت ابن الحسن (ع)» شهر هفشجان به مناسبت روز جهانی مسجد است.

 

کیوانی هفشجانی، برگزاری محافل انس با قرآن کریم، اجرای طرح تلاوت نور به صورت روزانه در مسجد، اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم و تجلیل از فعالان عرصه مسجد از جمله امام جماعت، موذن، مکبر و خادم مسجد را از دیگر برنامه های کانون «حجت ابن الحسن (ع)» شهر هفشجان به مناسبت روز جهانی مسجد برشمرد.

 

کد خبر 1208286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha