حدود ۵۰۰ نفر از دانشجویان کرمانی در طرح "حامیم" شرکت می کنند

مسئول دفتر استانی نهادنمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان کرمان گفت: حدود ۵۰۰ نفر از دانشجویان کرمانی در طرح حامیم شرکت می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت الاسلام محمد صباحی، سه شنبه(اول شهریورماه)در نشست خبری با اشاره به دوره کشوری توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی و اجتماعی با عنوان "حامیم" با گرامیداشت ۲۵ محرم، سالروز شهادت امام سجادعلیه السلام گفت: آن حضرت زندگی بسیار پر حادثه  و پر از راز و رمزی دارد.

 


 

مسئول دفتر استانی نهادنمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان کرمان افزود: صحیفه سجادیه شامل ادعیه ای است که از ساحت ایشان صادر شده و بزرگان فرمودند مستجاب الدعوه شدند.

 

 

 

وی با بیان اینکه نهاد رهبری در دانشگاه ها یک سری وظایف ذاتی دارد که به طور خلاصه تعمیق باورهای دینی و انقلابی است و باید در این زمینه فعالیت هایی انجام شود؛ دوره توانمندسازی دانشجویان در عرصه های مختلف را در همین راستا عنوان کرد.

 

 

 

حجت الاسلام صباحی اظهار کرد: این دوره از پنجم شهریور ماه به مدت یک هفته با حضور ۴۵۰ تا ۵۰۰ نفر دانشجویان دختر و پسر و از نیر های فعال دانشجویی در سه نوبت صبح، عصر و شب شرکت می کنند.

 

 

 

وی در پایان با تاکید بر اهمیت و نقش زنان در جهاد تبیین اظهار کرد: فرمانده بانوان در این جهاد حضرت زينب سلام الله عليها است.

 

 

کارگروه های مختلف اقناع اندیشه، تفکر سیستمی، شبکه سازی، فضای مجازی و رسانه در این دوره پیش بینی شده و در شب های دوره، نشست مسئولین استان در بین دانشجویان انجام می شود.

 

 

 

تور گردشگری دستاوردهای انقلاب از دیگر برنامه های قابل ذکر در این دوره است.

 


 

افتتاحیه این دوره شنبه، ۵ شهریورماه دز دانشگاه فرهنگیان و اختتامیه آن جمعه ۱۱ شهریور در جوار مزار شهیدحاج قاسم سلیمانی برگزار می شود.

 

 

 

بر اساس گزارش شبستان؛ سهمیه استان کرمان در این دوره ۵۲۷ نفر دانشجو بوده است.

 

کد خبر 1208303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha