بقای نظام و تقویت روحیه ایستادگی در برابر ظالمان در گرو انتقال ارزش های دفاع مقدس است

امام جمعه شهرستان رباط کریم گفت: بقای نظام و تقویت روحیه ایستادگی در برابر ظالمان در گرو انتقال موفق ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جدید است و لازم است که از این ارزش ها پاسداری کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، حجت الاسلام حسن ترابی امام جمعه شهرستان رباط کریم صبح سه شنبه در جلسه برنامه ریزی برنامه‌های هفته دفاع مقدس این شهرستان، انتقال فرهنگ دفاع مقدس و ارزش‌های آن دوران را به جوانان و نوجوانان کشورمان که در آن زمان نبوده و فضای مقدس آن زمان را درک نکرده اند را هدف اصلی از برگزاری و پاسداشت همه ساله هفته دفاع مقدس در کشور عنوان کرد.

 

وی در ادامه با بیان اینکه حفظ ارزش های معنوی تاثیر بسزایی در روحیه ایثار و از خود گذشتگی دارد، افزود: امروز بقای نظام و تقویت روحیه ایستادگی در برابر ظالمان در گرو انتقال موفق این ارزش‌ها است.

 

حجت الاسلام ترابی خاطر نشان کرد: همه ما باید به عنوان پیام رسانان ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس تلاش کنیم در قالب جهاد تبیین درس‌هایی که از آن زمان گرفته ایم به فرزندانمان منتقل کنیم.

 

امام جمعه رباط کریم ایجاد و تقویت روحیه ایثار، گذشت و جانفشانی در راه عزت کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تداوم راه و پیام شهیدانمان در هشت سال جنگ تحمیلی دانست و خواستار پیروی گروه های مختلف از این آرمان ها شد.

کد خبر 1208308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha