تمرکز بر آموزش مهارتی و ایجاد اشتغال حرکتی ارزشمند از سوی ستاد اجرایی است

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده گفت: رفع مشکلات افرادی که گرفتار ناهنجاری ها هستند از طریق ایجاد شغل و یا تمرکز بر روی آموزش های مهارتی، حرکت نو و ارزشمندی است که به همت ستاد اجرایی در استان در حال اجراست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، حجت الاسلام و المسلمین « محمد عبادی زاده » در پویش ملی اهدای وسایل سرمایشی به نیازمندان مناطق کم برخوردار استان هرمزگان ضمن قدردانی از مجموعه ستاد اجرایی فرمان امام(ع) و مجموعه های وابسته، اظهار کرد: توزیع کولر و پنکه در فصل تابستان و گرمای هوا بین خانواده های فاقد وسایل سرمایشی اقدامی بسیار ارزنده است.

 

وی افزود: در این مرحله 241 قلم وسایل سرمایشی شامل کولر و پنکه بین نیازمندانی که فاقد وسایل سرمایشی هستند و از قبل شناسایی شده اند توزیع می شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در ادامه به گزارش مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) اشاره و عنوان کرد: رفع مشکلات افرادی که گرفتار ناهنجاری ها هستند از طریق ایجاد شغل و یا تمرکز بر روی آموزش های مهارتی، حرکت های نو و ارزشمندی است که به همت ستاد اجرایی در استان در حال اجراست.

 

وی با بیان اینکه این اتفاقات خوب می تواند خانواده ها را از آسیب های اجتماعی نجات دهد، تاکید کرد: ایجاد حوزه های مهارتی برای ایجاد شغل و درآمد پایدار برای خانواده های آسیب پذیر باید توسعه پیدا کند.

 

 

 

 

 

کد خبر 1208369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha