طرح «کاروان سلامت» به همت کانون فرهنگی هنری شهید اندرزگو اجرا شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید اندرزگو گفت: طرح «کاروان سلامت» به مناسبت هفته جهانی مساجد با مشارکت کانون فرهنگی هنری شهید اندرزگو در روستای نظر علی بلاغی اجرا شد.

«محمد وجدی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: طرح «کاروان سلامت» به مناسبت هفته جهانی مساجد با مشارکت کانون فرهنگی هنری شهید اندرزگو در روستای نظر علی بلاغی اجرا شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید اندرزگو تصریح کرد: این برنامه مشترک به همت بسیج سازندگی، شبکه بهداشت، جمعیت هلال احمر، دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار و این کانون برگزار شد و با استقبال عموم مردم مواجه شد.

 

 

وی اظهار داشت: تمامی خدمات پزشکی و امدادی این کاروان به صورت رایگان در اختیار مردم مناطق محروم قرار گرفت و جمعیت هلال احمر نیز بیش از 30 میلیون ریال دارو را در این قالب این کاروان سلامت به نیازمندان اهدا کرد.

 

وجدی خاطر نشان کرد: کلاس آموزشی امداد و نجات نیز از موارد جنبی این کاروان بود و مواردی همچون جلوگیری از خفگی، مواجه با مصدومان و سایر مسائل ایمنی در منازل برای حاضران مطرح کردند.

 

 

این مقام مسئول ادامه داد: بیان مسائل شرعی بیماران در دوران نقاهت نیز به همت حجت الاسلام عادلی مسئول قرارگاه فرهنگی اجتماعی حضرت فاطمه الزهرا (س) شهرستان بیله سوار مطرح شد.

 

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید اندرزگو تاکید کرد: از همه دستگاه های متولی که در برگزاری این کاروان سلامت مشارکت کردند از طرف اهالی روستا تقدیر و تشکر می کنم.

 

کد خبر 1208402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha