برگزاری هفدهمین جشنواره علمی پژوهشی فرهنگیان در گلستان/ ۱۵ آبان آخرین مهلت ارسال آثار

سرهنگ زائری از برگزاری هفدهمین جشنواره علمی پژوهشی فرهنگیان گلستان خبر داد.

سرهنگ «محسن زائری یساقی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: هفدهمین جشنواره علمی پژوهشی فرهنگیان گلستان با هدف زمینه سازی و کمک به دستگاه تعلیم و تربیت کشور با کمک فرهنگیان فرهیخته برگزار می شود تا بسترسازی مناسبی ایجاد شود تا بخش اعظمی از فرهنگیان ما در تولید علم سهیم باشند.

 

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان گلستان افزود: برگزاری این جشنواره در راستای اجرای ماموریت کمک به ارتقای کارآمدی نظام تعلیم آموزش و پرورش است.

 

وی با بیان اینکه این جشنواره در دو محور برگزار می شود، گفت: محور اول این جشنواره ویژه عموم فرهنگیان و فعالان عرصه تعلیم و تربیت است که شامل مواردی همچون؛ چگونگی تحقق عدالت تربیتی و نصیب آموزشی است.

 

زائری ادامه داد: محور دوم ویژه هیئت های اندیشه ورز شامل؛ شبکه علمی فرهنگیان است که یکی از شاخصه ها و وجه تمایز این جشنواره با جشنواره قبلی به شمار می رود.

 

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان گلستان اظهارداشت: هیئت های اندیشه ورز در سطح سطح بسیج فرهنگیان در سطح شهرستان و استان از جمعی از نخبگان فرهنگی با هدف تولید فکر و برنامه و ارائه راهکارهای تحول و پیشرفت مدرسه از جمله ارتقای شان و منزلت معلمین تشکیل شده و قالب کار این هیئت ها نیز متمایز است.

 

وی گفت: در محور اول مقاله توسط فرهنگیان تولید می شود و در محور دوم نیز قالب کارشان ارائه راهکار و راه حل مسئله در ممحورهای مشخص شده است.

 

زائری با بیان اینکه به برگزیدگان هر دو محور این جشنواره جوایزی اهدا می شود، افزود: سه نفر برتر هر محور به جشنواره کشوری راه می یابند.

 

وی با بیان اینکه فرهنگیان علاقمند برای شرکت در این جشنواره تا (15 آبان) مهلت دارند آثار خود را ارسال کنند، گفت: مراسم اختتامیه مرحله استانی این جشنواره نیز اواخر هفته بسیج برگزار می شود.

 

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان گلستان افزود: مهلت بارگذاری و معرفی برترین های استانی به مرحله کشوری نیز (15 آذر) است و اختتامیه آن هم در دهه فجر برگزار می شود.

 

 

 

کد خبر 1208444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha