بازگو نکردن دستاوردهای دولت، ضعفی است که همواره در بین مدیران وجود دارد

امام جمعه بجنورد گفت: بازگو نکردن دستاوردهای دولت و روشنگری مردم، ضعفی است که همواره در بین مدیران وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد، «حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری» پیش از ظهر امروز (یکم شهریور) در ستاد گرامیداشت هفته دولت که در محل حسینیه مصلی امام خمینی(ره) بجنورد برگزار شد، با اشاره به مشکلات موجود در کشور از جمله بدهی‌های سنگین که بر دوش دولت سیزدهم افتاد، گفت: گره زدن اقتصاد به برجام و بی توجهی به مردم در دولت گذشته دیده می‌شد اما روند اکنون تغییر کرده است.

 

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه مردمی بودن از ویژگی های بارز دولت سیزدهم است، افزود: سفر به ۳۱ استان و حضور بی واسطه بین مردم برای گره گشایی از مشکلات آنها کار بزرگی است که دولت با روحیه جهادی خود به ثمر رساند اما این روحیه باید در تمامی بخش ها نیز وجود داشته باشد.

 

وی اعطای تسهیلات به قشرهای محروم را دیگر اقدام مثبت دولت عنوان کرد و گفت: یکی از دلایل عمده‌ای که جوانان به سمت ازدواج نمی‌روند، مسئله مسکن است لذا اگر دولت بتواند تا پایان ۴ سال ۴ میلیون مسکن را تحویل دهد بخش بزرگی از مشکلات رفع می‌شود.

 

حجت الاسلام نوری تورم و بیکاری را دو مشکل کشور دانست و اظهارکرد: باید با اقدامات جهادی این مشکلات اساسی رفع شود.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه بازگو نکردن دستاوردهای دولت و روشنگری مردم، ضعفی است که همواره در بین مدیران وجود دارد، افزود: این دولت جدای از اقدامات ارزشمند در حوزه دیپلماسی و ارتباطات با همسایگان، کارهای بزرگی در بخش های بیمه درمانی، واکسیناسیون، آزاد سازی سواحل، مبارزه با فساد در شرکت‌های بزرگ انجام داده است که تبیین این عملکردها روحیه اعتماد بین مردم و مسوولان را تقویت می کند.

 

محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی نیز در این نشست گفت: فعالیت‌های دولت زمانی می‌تواند اثر بخش باشد که در راستای تداوم انقلاب اسلامی و خدمت صادقانه به مردم باشد.

 

وی ارمغان سفر رییس جمهوری به استان را ۱۲ هزار میلیارد تومان در حوزه عمران برشمرد و افزود: اما مدیران استانی باید پیگیری های لازم را برای جذب اعتبارات انجام دهند تا شاهد تسریع توسعه در بخش های گوناگون خراسان شمالی باشیم.

 

وی با بیان اینکه امسال ۷۴۳ طرح هفته دولت در خراسان شمالی، افتتاح یا کلنگ زنی می‌شود، اظهار داشت: این در حالی است که پارسال تنها ۵۲۵ طرح  کلنگ زنی و افتتاح شد.

 

حسین نژاد اظهارکرد: انعکاس دستاوردهای دولت توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی در هفته دولت با حضور میدانی در شهرها انجام خواهد گرفت.

 

کد خبر 1208449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha