حضور احزاب سیاسی نباید تنها معطوف به زمان انتخابات باشد

شیبانی گفت: فرمانداری شیراز بر تقویت تعامل و کمک به شکل گیری هر چه بیشتر فضای هم اندیشی و تفاهم میان فرمانداری و احزاب سیاسی در مدار قانون تاکید ویژه دارد و حضور احزاب سیاسی نباید تنها معطوف به زمان انتخابات باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «لطف الله شیبانی»، امروز (سه شنبه 1 شهریور) در نشست هم اندیشی احزاب سیاسی شهرستان شیراز که در فرمانداری شیراز برگزار شد، گفت: احزاب از مولفه های مهم ارتقای مشارکت سیاسی کشور به شمار می روند و جایگاه و نقش احزاب در حوزه تصمیم گیری و کادرسازی مورد تاکید است.

فرماندار شهرستان شیراز افزود: فرمانداری شیراز بر تقویت تعامل و کمک به شکل گیری هر چه بیشتر فضای هم اندیشی و تفاهم میان فرمانداری و احزاب سیاسی در مدار قانون تاکید ویژه دارد و حضور احزاب نباید تنها معطوف به زمان انتخابات باشد.

وی اضافه کرد: احزاب سیاسی به عنوان مطالبه گر در عرصه های مختلف سیاسی و با رویکرد نقد سازنده باید حضور فعال داشته باشند و باید تاکید کنیم که دستگاه های حاکمیتی احزاب را رقیب خود ندانسته و در چهارچوب قانون در کنار احزاب سیاسی خواهند بود.

شیبانی تاکید کرد: طرح بزرگ نهضت ملی مسکن مغفول مانده از دولت قبل به عنوان یک ضرورت و مطالبه مردمی توسط دولت سیزدهم دنبال می شود و اقدامات جدی در حوزه سلامت و تسریع در واکسیناسیون و پیشگیری از بیماری کرونا و ... از اقدامات موثر دولت جدید است.

فرماندار شیراز گفت: افزایش و هدفمندسازی یارانه ها همزمان با حذف ارز ترجیحی، کاهش قاچاق کالاهای اساسی مردم به خارج از کشور و  پیگیری توافقات برجام و تعاملات گسترده بین المللی مسئولان سیاسی و هیئت های همراه از اقدامات موثر دولت سیزدهم است.

کد خبر 1208480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha