فرمانداری شیراز، پیگیری مطالبات احزاب سیاسی را وظیفه خود می داند

طاهری گفت: مطالبه گری حق احزاب سیاسی است و فرمانداری شیراز، پیگیری مطالبات احزاب را وظیفه خود می داند و در فرمانداری شیراز به روی احزاب سیاسی که در مسیر قانون و وظایف حزبی خود گام بر می دارند باز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «جعفر طاهری»، امروز (سه شنبه 1 شهریور) در نشست هم اندیشی احزاب سیاسی شهرستان شیراز که در فرمانداری شیراز برگزار شد، گفت:  احزاب سیاسی باید ضمن انجام فعالیت های ذاتی خود به تربیت نیروهای کارآمد، متعهد و متخصص نیز توجه ویژه داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شیراز افزود: مطالبه گری حق احزاب سیاسی است و فرمانداری شیراز، پیگیری مطالبات احزاب را وظیفه خود می داند.

وی اضافه کرد: در فرمانداری شیراز به روی احزاب سیاسی که در مسیر قانون و وظایف حزبی خود گام بر می دارند باز است و از ظرفیت احزاب سیاسی در حل مشکلات موجود جامعه بهره گیری می کنیم.

طاهری تاکید کرد: وظیفه اصلی احزاب سیاسی پس از انتخابات شروع می شود و نباید دفاتر احزاب تبدیل به ستاد انتخابات افراد خاصی شود بلکه  احزاب باید با ارتقای ابعاد نظارتی و مطالبه گری قانونی خود در حوزه های مختلف ورود کنند و با نقد منصفانه و سازنده، راهکارهای لازم را ارائه دهند.

وی ادامه داد: شایسته سالاری در دولت سیزدهم به دور از تنگ نظری های جناحی یک اتفاق خوش یمن است و احزاب سیاسی باید به تربیت مدیران و کادر سازی نیز توجه ویژه کنند.

طاهری گفت: نتایج بسیاری از اقدامات دولت سیزدهم به ویژه در حوزه اقتصادی در سال آینده به بار خواهد نشست و احزاب سیاسی ضمن رقابت سیاسی نباید پا را از دایره انصاف خارج کنند بلکه باید با نگاه عدالت محور و منصفانه، عملکرد دولت سیزدهم را ببینند و با عملکرد صحیح خود، امید را به جامعه تزریق کنند.

کد خبر 1208482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha