شکست دشمن در تحریم ها/ رفع موانع تولید مورد توجه قرار گیرد

الله بداشتی با بیان اینکه دشمن در تحریم ها شکست خورده است گفت: نگاه مدیران و مسئولان بایستی حفظ وضعیت موجود و رفع موانع تولید باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «حمیدرضا الله بداشتی» در بازدید از شرکت سیمان خزر گیلان اظهار کرد: اقدامات و موفقیت های سیمان خزر در عرصه تولید و اشتغال امیدبخش است و نشان دهنده مجاهدت های مجموعه پرسنل و تیم مدیریتی است.


رئيس سازمان بسیج کارگری کشور با بیان اینکه روحیه جهادی و انقلابی در تولید و اشتغال نقش تاثیر گذاری دارد گفت: تولید و اشتغال با روحیه جهادی و انقلابی تحریم شکن و امیدافرین است.

وی با اشاره به دشمنی ها و کینه توزی های دشمنان علیه جامعه اسلامی و معنویت افزود: دشمن روحیه جهادی و اعتقادی مردم و جامعه را هدف قرار داده است.

الله بداشتی با بیان اینکه تحریم های دشمن شکست خورده است، گفت: دشمن با وجود مقاومت و تلاش مردم، جبهه کارگری و مدیریت انقلابی و جهادی در همه جنگ ها شکست خورده است.


وی با اشاره به تلاش های دولت مردمی سیزدهم، افزود: با تلاش های صورت گرفته آینده درخشان و پررونقی در انتظار کشور است.

رئيس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور با بیان اینکه بسیج و سپاه پاره تن مردم است، اظهار کرد: تلاش بسیج و سپاه در عرصه های مختلف محرومیت زدایی، سیل، زلزله، برف و بحران ها وصف ناپذیر است.


الله بداشتی با تاکید بر حفظ وضعیت موجود اشتغال و تولید، خاطر نشان کرد: نگاه مدیران و مسئولان بایستی حفظ وضعیت موجود و رفع موانع تولید باشد.

کد خبر 1208510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha