پذیرش دانشجو در پردیس بین المللی منطقه آزاد اروند برای سال تحصیلی جدید

اقبالی از آغاز پذیرش دانشجو در پردیس بین المللی منطقه آزاد اروند از سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: پردیس دانشگاه تربیت مدرس در منطقه آزاد اروند به دنبال حمایت از متخصصان و کارآفرینان بومی مستقر در دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی استان خوزستان است.

«ناصر اقبالی» امروز (دوشنبه ۱ شهریور) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، از پذیرش دانشجو در مرکز پردیس بین الملل دانشگاه تربیت مدرس برای سال تحصیلی جدید خبر داد و اظهار کرد: پردیس دانشگاه تربیت مدرس در منطقه آزاد اروند به دنبال حمایت از متخصصان و کارآفرینان بومی مستقر در دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی استان خوزستان است.

 

رئیس پردیس دانشگاه تربیت مدرس در منطقه آزاد اروند با قدردانی از مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند جهت حمایت از راه اندازی این دانشگاه، افزود: با حمایت و پشتیبانی سازمان منطقه آزاد اروند، تاسیس این واحد دانشگاهی بین المللی که ماموریت آموزش در سطح تحصیلات تکمیلی را بر عهده دارد، امکان پذیر شده است.

 

وی راه اندازی ناحیه نوآوری با کمک سازمان منطقه آزاد اروند و حمایت از شرکت های دانش بنیان را یکی دیگر از برنامه های این دانشگاه برشمرد و تصریح کرد: پردیس دانشگاه تربیت مدرس در منطقه آزاد اروند به دنبال حمایت از متخصصان و کارآفرینان بومی مستقر در دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی استان خوزستان است که در یک سازماندهی هماهنگ با پارک علم و فناوری دانشگاه های استان و شرکت های دانش بنیان خوزستانی در منطقه آزاد اروند به فعالیت علمی- تحقیقاتی پرداخته و از ظرفیت های ملی کشور برخوردار شوند.

 

اقبالی ضمن تبیین فرصت و ظرفیت پیش آمده در بخش آموزش عالی استان خوزستان یاد آور شد: استفاده از اعضای هیات علمی دانشگاه ها و شرکت های دانش بنیان بومی نیز در دستور کار پردیس بین المللی دانشگاه تربیت مدرس منطقه آزاد اروند قرار دارد.

 

گفتنی است پردیس بین المللی اروند در منطقه آزاد اروند (شهرستان های آبادان و خرمشهر) واقع شده است و راه اندازی این مرکز در اردیبهشت ماه سال جاری به تصویب ریاست جمهوری، هیأت امنا و متعاقب آن شورای گسترش وزارت علوم رسید.

 

کد خبر 1208525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha