تجهیز ۴۸ نانوایی به کارتخوان در زیرکوه

غیرتی با اشاره به اینکه در راستای اجرای طرح یارانه آرد و نان، ۴۸ نانوایی در زیرکوه به دستگاه کارتخوان مجهز شدند، گفت: هیچ نانوایی اجازه دریافت وجه نقد از مردم را ندارد.

«محمدرضا غیرتی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند اظهار داشت: در راستای اجرای طرح یارانه «آرد و نان» هیچ نانوایی در شهرستان زیرکوه اجازه دریافت وجه نقد از مردم را ندارد.

 

فرماندار زیرکوه در ادامه بیان کرد: در راستای اجرای طرح جدید یارانه آرد و نان از فروش غیرقانونی آرد جلوگیری خواهد شد و تخلفات نانوایی‌ها به حداقل خواهد رسید.

 

وی با بیان اینکه ۴۸ نانوایی شهرستان زیرکوه به دستگاه کارتخوان تجهیز شدند، گفت: با توجه به اینکه قوت غالب مردم نان است با هرگونه تخلف در این زمینه برخورد جدی خواهد شد.

 

غیرتی در خصوص درخواست شوراها و متصدیان برخی از نانوایی‌های زیرکوه مبنی بر افزایش سهمیه عنوان کرد: این موضوع نیاز به بررسی دقیق تری دارد و نتیجه آن اعلام می‌شود.

 

فرماندار زیرکوه با اشاره به هدف اجرای طرح یارانه آرد و نان بیان داشت: هدف مهم طرح هوشمند سازی یارانه نان جلوگیری از انحراف در مصارف یارانه آرد و نان است و با استفاده از داده‌هایی که از سامانه هوشمند یارانه آرد و نان به دست می‌آید بسیاری از موارد و مشکلات دیگر قابل شناسایی خواهد بود.

 

وی با اشاره به اینکه تخصیص آرد یارانه‌ای بر مبنای عملکرد انجام می‌شود، گفت: در راستای اجرای این طرح امکان تولید بیشتر برای نانوایانی که عملکرد بهتری داشته باشند وجود خواهد داشت که در این زمینه؛ رتبه بندی نانوایی‌ها، هم بر اساس نظر مردم و هم بازرسی‌هایی که در حال انجام است، عمل می‌شود و این امتیاز بر ضریب آرد یارانه‌ای و کمک هزینه‌ای که دولت به آن ها پرداخت می‌کند اثر خواهد داشت.

 

 

 

 

کد خبر 1208563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha