۶۸ پروژه طی هفته دولت در خوسف افتتاح می شود

ایمانی گفت: به مناسبت هفته دولت ۶۸ پروژه افتتاح و عملیات اجرایی هشت پروژه دیگر آغاز می شود.

«محمدعلی ایمانی»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خوسف اظهار کرد: همزمان با هفته دولت در شهرستان خوسف 292 میلیارد تومان پروژه افتتاح و کلنگ زنی می شود.

 


سرپرست فرمانداری خوسف از تأمین برق شهرک ماژان و متقاضیان شهری خوسف با اعتبار یک میلیارد و 159 میلیون تومان خبر داد و افزود: همچنین شبکه فشار متوسط برای اصلاح ولتاژ مشترکین دهستان براکوه و کاهش تلفات شبکه با اعتبار بیش از یک میلیارد و 70 میلیون تومان احداث می شود.

 


ایمانی از احداث گلخانه صیفی و سبزیجات در شهرک گلخانه ای محمدیه با اعتبار دو میلیارد تومان همزمان با هفته دولت خبر داد و گفت: همچنین انبار مدیریت بحران خوسف با اعتبار 400 میلیون تومان افتتاح می‌شود.

 


وی گفت: همزمان با هفته دولت مرکز خدمات جامع سلامت روستایی خور با اعتبار بیش از 6 میلیارد و 800 میلیون تومان و فاز اول اصلاح بلوار ورودی ماژان با اعتبار بیش از دو میلیارد و 500 میلیون تومان به بهره برداری می رسد.

 


سرپرست فرمانداری خوسف از آغاز عملیات گاز رسانی به واحدهای صنعتی و تولیدی خوسف با اعتبار سه میلیارد تومان خبر داد و گفت: اجرای طرح هادی روستای کوشه علیا و افتتاح واحد تولیدی دانه بندی آهک در روستای تجگ از دیگر پروژه های شاخص شهرستان خوسف در هفته دولت است.

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1208575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha