نخستین جایزه ادبی هنری «محترم بانو» در کاشان برگزار می شود

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان از برگزاری نخستین جایزه ادبی هنری «محترم بانو» با رویکرد تولید محتوا با محوریت عفاف و حجاب در کاشان خبر داد

محمدحسین واحدیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با اشاره به اهمیت جایگاه عفاف و حجاب در تحکیم ارکان خانواده، جامعه و ظرفیت بالای این زمینه برای خلق آثار هنری گفت: نخستین جایزه ادبی هنری «محترم بانو»  با رویکرد تولید محتوا با محوریت عفاف و حجاب در کاشان برگزار می شود.

 

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان افزود: تولید محتوا با محوریت عفاف و حجاب از مهم‌ترین الزامات فرهنگی است و در این راستا نخستین جایزه ادبی هنری محترم بانو به منظور معرفی شهیده سیده محترم بانو قاضی فینی از شهدای کشف حجاب رضاخانی در کاشان از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری برنامه ریزی شده است.

 

واحدیان ادامه داد: این جشنواره در قالب عکس، طراحی پوستر، نقاشی، ادبیات (شعر، داستان و رمان) و سرود، با موضوع نقش حجاب در امنیت خانواده و اخلاق، زن، حجاب و نقش آفرینی در جامعه اجرا می‌شود و در راستای تولید آثار هنری و فرهنگی ارزشمند، هنرمندان دعوت به مشارکت در خلق آثار شده‌اند.



وی با تاکید بر اینکه حجاب از ضروریات دین اسلام است که باعث صیانت از خانواده‌ها و حفظ شخصیت زن و بنیاد خانواده می‌شود، افزود: در جهت تقویت فرهنگ عفاف و حجاب با همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تلاش می‌کنیم با اجرای این رویداد ادبی هنری از تمام ظرفیت‌های موجود برای ترویج و تبیین فرهنگ عفاف و حجاب استفاده شود.

 

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان خاطرنشان کرد: علاقه مندان تا ۳۰ مهر ماه فرصت دارند آثار خود را از طریق پیام‌رسان واتساپ به شماره ۰۹۰۲۱۷۵۰۴۶۰ و یا به رایانامه kashanfarakhan@gmail.com ارسال کنند./

کد خبر 1208592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha