بیش از ۲ هزار طرح خدماتی و اشتغالزایی در خراسان شمالی به بهره برداری می رسد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی، از بهره برداری بیش از دو هزار طرح خدماتی، اشتغالزایی، تولیدی و عمرانی در استان خبر داد.

«مجید الهی راد» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بجنورد، ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته دولت، گفت: طی این هفته بیش از دو هزار طرح خدماتی، اشتغالزایی، تولیدی و عمرانی در خراسان شمالی به بهره برداری می رسد.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی، اعتبار و تسهیلات هزینه شده برای طرح‌های اشتغال‌زایی هفته دولت را حدود 100 میلیارد تومان برآورد کرد و افزود: بیش از 72 میلیارد تومان این اعتبار از محل منابع بانکی و 48 میلیارد تومان از محل منابع صندوق قرض الحسنه امداد ولایت و هم افزایی و باقی مانده نیز از محل تبصره 18 تامین شده است.

 

وی اظهارکرد: طی این هفته 97 واحد مسکونی روستایی و شهری ویژه محرومان استان واگذار می‌شود که 25 واحد شهری و 72 واحد روستایی است.

 

الهی راد همچنین از افتتاح یک هزار و 906 طرح نیز در بخش اقتصادی برای کمک به اشتغال مددجویان در زمینه های خدماتی، صنایع دستی، دامپروری،کشاورزی و... خبر داد.

 

وی همچنین از اهدای 100 سری جهیزیه به زوج های جوان تحت حمایت این نهاد به مناسبت هفته دولت با سرانه 30 میلیون تومان خبر داد و افزود: توزیع دو هزار و  275 سری لوازم ضروری زندگی به ارزش 6 میلیارد و 456 میلیون تومان از دیگر برنامه های این نهادبه مناسبت گرامیداشت هفته دولت است.

کد خبر 1208593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha