افتتاح بیش از ۶۰۰ طرح عمرانی و اقتصادی در استان

معتمدیان گفت: در ایام هفته دولت در مجموع ۶۳۴ طرح عمرانی و اقتصادی در حوزه‌های مختلف با ۱۰ هزار و ۶۵۲ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده، افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ارومیه، «محمدصادق معتمدیان»، دیروز عصر،  (۱شهریور ماه) در نشست خبری با اصحاب رسانه که بمنظور تشریح برنامه های هفته دولت برگزار شد، افزود: در ایام هفته دولت در مجموع ۶۳۴ طرح عمرانی و اقتصادی در حوزه‌های مختلف با ۱۰ هزار و ۶۵۲ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده، افتتاح می‌شود.

استاندار آذربایجان غربی، اظهار کرد: از این تعداد ۶۰۰ طرح در حوزه عمرانی با ۶ هزار و ۵۴۵ میلیارد تومان اعتبار و ۳۴ طرح نیز در حوزه اقتصادی با چهار هزار و ۱۰۷ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: در هفته دولت همچنین ۹۰ طرح عمرانی و اقتصادی با ۲۴ هزار و ۱۴۲ میلیارد تومان اعتبار  شامل ۸۳ طرح عمرانی با ۲ هزار و ۶۱۰ میلیارد تومان و هفت طرح اقتصادی با ۲۱ هزار و ۵۳۲ میلیارد تومان اعتبار کلنگ زنی شده و عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.

معتمدیان بیان کرد: در مجموع تعداد طرح‌های قابل افتتاح یا طرح‌هایی که عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود در این استان ٧٢٤ طرح است که برای آنها ۳۴ هزار و ۷۹۴ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده یا در آینده هزینه می‌شود.

وی گفت: میزان اشتغال ایجاد شده با طرح های مورد اشاره در حوزه اقتصادي مجموع هفت هزار و ۲۰۵ نفر است.

معتمدیان خاطر نشان کرد: شرکت توزیع برق، راهداری و حمل و نقل جاده ای و جهاد کشاورزی بیشترین پروژه افتتاحی و ورزش و جوانان، شرکت گاز و راهداری و حمل و نقل جاده ای بیشترین پروژه کلنگ زنی را به خود اختصاص داده است.

استاندار بااشاره به پروژه های مهم افتتاحی طی هفته دولت در استان خاطر نشان کرد:  گازرسانی به روستاهای استان از جمله خوی، مهاباد و سرشت با حجم اعتبار هزینه شده به مبلغ ۸۱۰ میلیارد تومان، افتتاح ۱۹ مدرسه با اعتبار ۲۸۳ میلیارد تومان و افتتاح محور سرو بعد از ۲۷ سال از جمله پروژه های شاخص است.

کد خبر 1208635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha