افتتاح و کلنگ زنی ۴۱ پروژه اقتصادی در سطح استان

کرمی گفت: ۴۱ پروژه در استان طی هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد و ارزش این طرح‌ها بیش از ۲۵ هزار میلیارد تومان با ظرفیت ایجاد اشتغال برای هفت هزار و ۲۰۵ نفر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ارومیه، «جواد کرمی»، دیروز عصر، (۱ شهریورماه)  در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت هفته دولت، گفت: ۴۱ پروژه در استان طی هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد و  ارزش این طرح‌ها بیش از ۲۵ هزار میلیارد تومان با ظرفیت ایجاد اشتغال برای هفت هزار و ۲۰۵ نفر است.

معاون اقتصادی استاندار آذربایجان غربی افزود:  ۳۴ طرح اقتصادی به مناسبت هفته دولت در آذربایجان‌غربی به بهره برداری خواهد رسید  و ارزش این طرح‌ها بیش از ۴ هزار و ۱۰۷ میلیارد تومان برآورد شده است.

وی همچنین به کلنگ زنی هفت پروژه اقتصادی طی هفته آتی نیز اشاره کرد و افزود: ارزش این پروژه‌ها نیز ۲۱ هزار و ۵۳۲ میلیارد ریال اعلام می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی آذربایجان‌غربی با اعلام اینکه طی یک سال گذشته و با حساسیت استاندار محترم آذربایجان‌غربی بیش از ۹۰ واحد اقتصادی به چرخه تولید بازگشته است، اضافه کرد: یکشنبه‌های تولید ابداعی استاندارمحترم ، اتفاق مبارکی است که احیای واحدهای تولیدی را سرعت  بخشیده است.

معاون استاندار اظهار کرد: ۱۲ مصوبه یعنی چیزی حدود ۸ درصد مصوبات نیز به دلیل مشکلات قانونی هنوز عملیاتی نشده است.

کرمی تاکید کرد: عمده مشکلات واحدهای تولیدی مربوط به تامین سرمایه، مشکل زمین و نحوه ارائه خدمات از سوی شرکت‌های خدمات رسان بوده است.

وی تصریح کرد: عمده مشکلات واحدهای تولیدی مربوط به تامین سرمایه، مشکل زمین و نحوه ارائه خدمات از سوی شرکت‌های خدمات رسان بوده است.

کد خبر 1208643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha