شهید رجایی پایه گذار دولت مردمی/مازندران رتبه دوم کشور در جذب اعتبار مصوبات سفر دولت را دارد

حسینی پور گفت: در سفر استانی رئیس جمهور به مازندران ۱۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب شد که تاکنون بخش قابل توجهی از این اعتبارات تخصیص یافت و از این حیث مازندران در بین دیگر استان های کشور در رتبه دوم کشور قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «سید محمود حسینی پور» امروز(۲شهریور) در آغاز هفته دولت با حضور در گلزار شهدای ساری ضمن  گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر با بیان اینکه دولت شهید رجایی دولت مردمی بود، اظهار کرد:‌پایه گذار اصلی دولت مردمی دولت شهید رجایی بود.

 

استاندار مازندران با بیا ناینکه الگو و شاخص اصلی همه دولت ها دولت شهید رجایی بود و دولت ها خود را با شاخصه های دولت شهید رجایی محک می زدند، افزود: ولایتمداری دولت شهید رجایی شاخصه مهم این دولت بود.

 

وی با بیان اینکه شهید رجایی مجذوب امام خمینی(ره) بود، گفت: مردم داری، بی تکلف بودن دیگر شاخصه های این دولت مردمی بود.

 

حسینی پور با بیان اینکه شهید رجایی در یک فرصت کوتاه الگویی جدید از حکمرانی را در کشور حاکم کرد که آثار ارزشمند آن همچنان باقی است،‌ادامه داد: ساده زیستی و با مردم بودن را می توان دیگر شاخصه این دولت یاد کرد.

 

وی به تقارن محرم حسینی و هفته دولت اشاره و بیان کرد: ظلم ستیزی یکی از شاخصه های قیام امام حسین(ع) بوده و روال سیاست خارجی دولت از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم عوض شد و اقتدار در مذاکرات هسته ای جزو مولفه های اصلی این دولت شدو دولتی ها پیام دادند که عزت ملت ایران در این مذاکرات حفظ خواهد شد.

 

حسینی پور به حذف ارز ترجیحی در دولت سیزدهم اشاره و اظهار کرد: جراحی اقتصادی و هدفمندسازی یارانه از دستاوردهای ماندگار دولت بود چرا که در دولت های گذشته برخی از کارهای اقتصادی موجب فساد در کشور می شد.اما با حذف ارز ترجیحی فواید اجرای این طرح در فعالیت های زیرساختی و عمرانی کشور مشهود است.

 

استاندار مازندران به سفرهای استانی دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: حضور  رئیس جمهور دولت مردمی در استان ها،‌شهرها، بخش ها و روستاها حتی مناطق دوردست برای رفع مسائل و مشکلات علاوه برتسریع در پیشبرد امور، موجب افزایش نشاط اجتماعی در جامعه شده است.

 

حسینی پور اضافه کرد: در سفر استانی رئیس جمهور به مازندران ۱۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب شد که تاکنون بخش قابل توجهی از این اعتبارات تخصیص یافت و از این حیث مازندران در بین دیگر استان های کشور در رتبه دوم کشور قرار دارد.

 

وی با بیان اینکه مردم صاحبان اصلی دولت و انقلاب اسلامی هستند و باید در جریان اقدامات دولت باشند،‌ خاطر نشان کرد: برنامه های خوب اقتصادی در استان مازندران در دست برنامه ریزی و اجرا است که به طور حتم با تحقق آن برای رفع مشکل بیکاری جوانان و معیشت آحاد مردم اقدام اساسی صورت خواهد گرفت.

 

کد خبر 1208679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha