۷۱ طرح‌ عمرانی در مهدی‌شهر افتتاح می‌شود

شیردل از افتتاح ۷۱طرح عمرانی با عتبار۸۸ میلیارد تومان در شهرستان مهدیشهر خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، «مهدی شیردل» در نشست خبری به طرح‌های قابل افتتاح هفته دولت درشهرستان مهدی شهراشاره کردوگفت: دراین ایام ۷۹ پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان افتتاح یا کلنگ زنی می‌شوند.

 

فرماندارمهدی شهر با بیان اینکه در این هفته ۷۱ پروژه عمرانی با اعتبار ۸۸ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد، افزود: چهار طرح اقتصادی با ۷۲ میلیارد در این ایام با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

وی با اشاره به اینکه همچنین  در ایام هفته دولت چهار طرح عمرانی با اعتبار ۶۴ میلیارد تومان کلنگ زنی  خواهد شد گفت: ۱۱ دستگاه اجرایی طی ایام هفته دولت، پروژه قابل افتتاح یا کلنگ زنی خواهند داشت.

 

شیردل با بیان اینکه هفت طرح توزیع برق با اعتبار سه میلیارد تومان، ۱۰ طرح شهرداری مهدی شهر با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان و پنج طرح شهرداری شهمیرزاد با اعتبار دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از جمله پروژه‌های قابل افتتاح طی ایام هفته دولت در شهرستان است.

 

وی بهره برداری از طرح ساماندهی و لایروبی سفید بستر سفید رود با اعتبار یک میلیارد تومان را از جمله دیگر طرح‌های هفته دولت شهرستان مهدی شهر برشمردوافزود: دهیاری‌های بخش شهمیرزاد ۱۳ طرح با اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان و بنیاد مسکن نیز سه طرح عمرانی با اعتبار چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در این ایام افتتاح خواهد کرد که در زمره مهمترین پروژه‌های هفته دولت محسوب می‌شوند.

 

کد خبر 1208692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha