دستگاه های اجرایی باید جهادی عمل کنند/لزوم برخورد با ترک فعل مدیران

حجت الاسلام محمدی لائینی برلزوم تکریم ارباب رجوع در ادارات تاکید کرد و گفت: روند کند و ناکارآمد اداری باید اصلاح شود. بستر دستگاه های اجرایی باید در تراز اسلام و انقلاب اسلامی باشد و دستگاه های اجرایی باید جهادی عمل کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،‌ حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی» امروز(۲شهریور) در نشست با «سیدمحمود حسینی پور» استاندار مازندران به مناسبت آغاز هفته دولت ضمن گرامیداشت ایام شهادت امام سجاد(ع) و یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر،‌اظهار کرد: خدمات دولت سیزدهم در استان مازندران را قدرمی دانیم و امید است گفت و شنودها و اطلاع رسانی ها در هفته دولت موجبات خشنودی امام راحل و شهدا را فراهم آورد و دعای خیر مردم را برای ادامه راه جهادی دولت جذب کند.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه زمانی که عنوان نظام را جمهوری اسلامی برگزیدیم یعنی تمام فعالیت های این نظام باید در راستای خدمت به مردم و توسعه، عمران، آبادانی، رفاه مردم و جلب رضایت مردم باشد، گفت: تقویت ارزش های دینی و آرمان های امام راحل و شهدا نیز باید مورد توجه دست اندرکاران نظام باشد.

 

وی با بیان اینکه اگر عملی به نفع مردم نباشد و یا با آموزه های دینی ما همخوان نباشد مشروع نیست، افزود:‌فعالیت ها و خدمات باید به گونه ای باشد که موجب ارتقای معیشت و فرهنگ مردم شود و هم در راستای تقویت و ترویج دین و ارزش های دینی باشد.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی به پیشینه استان مازندران در تشکیل حکومت علویان اشاره کرد و گفت: از فرصت دینداری مردم، صنعت، کشاورزی، باغداری، دریا، جنگل و ... برای سازندگی استان مازندران باید استفاده شود.

 

وی به معضل پسماند مازندران و اینکه این معضل مشکلات زیست محیطی را همراه دارد اشاره کرد و افزود: ساخت و سازهای غیر مجاز نیز فرصت های زیبای طبیعی استان را نابود می کند که باید با مسئولینی که در این بخش ترک فعل داشتند برخورد شود.

 

امام جمعه ساری با بیان اینکه جلوگیری از تخریب مواهب الهی استان موجب توسعه سازندگی در استان می شود، اظهار کرد:‌ادارات و دستگاه های اجرایی باید جهادی عمل کنند. اداری عمل کردن راهی از پیش نخواهد برد.

 

وی برلزوم تکریم ارباب رجوع در ادارات تاکید کرد و گفت: روند کند و ناکارآمد اداری باید اصلاح شود. بستر دستگاه های اجرایی باید در تراز اسلام و انقلاب اسلامی باشد.

کد خبر 1208695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha