اصل و اساس هفته دولت انجام خدمات بی منت و صادقانه به مردم

میرزایی گفت: اصل و اساس هفته دولت انجام خدمات بی منت و صادقانه به مردم است و باید صادقانه و مسئولانه به این مردم خدمات رسانی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مازندران، «علی اصغر میرزایی» امروز ( 2 شهریورماه) در آیین عطرافشانی مزار شهدا همزمان با آغاز هفته دولت در گلزار بهشت فاطمه(س) بهشهر اظهار کرد: در هفته دولت و آغاز این هفته قرار داریم که از زحمات همه دولتمردان قدردانی شده و امیدواریم در راستای منویات رهبری و شهدا گام برداریم.

فرماندار بهشهر افزود: از شما کارگزاران و مدیران و مجموعه مسئولان ادارات که در جهت خدمات دهی به مردم انقلابی شهرستان بهشهر با تاسی از شهدا در جهت رضای خداوند خدمت می کنید؛ تشکر می کنیم.

وی خاطر نشان کرد: اصل و اساس هفته دولت انجام خدمات بی منت و صادقانه به مردم و شریف ما به عنوان ولی نعمتان ماست که از خرداد ماه سال 42 به ندای امام راحل لبیک گفتند و در 22 بهمن 57 چراغ نورانی انقلاب را در پهنه سرزمینی ایران برافروختند و در مقابله با استکبار جهانی پیروز شدیم.

میرزایی گفت: ملت ما در طول دفاع مقدس جانانه درخشیدند و سمبل ما این شهدا هستند که وجودشان برکت است و ما هم با تاسی از این شهدا و تجدید بیعت با شهدا امیدواریم در جهت آرمان شهدا گام برداشته و خدمات مسئولانه و بی منت به مردم ارائه کنیم.

فرماندار بهشهر یادآور شد: امیدواریم امروز با غبارروبی مزار شهدا، غبار را از خود و دل هایمان بزداییم و مشی شهدا را با هم تمرین کنیم.

کد خبر 1208725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha