افزایش تسهیلات اشتغال کمیته امداد فارس برای ایجاد مشاغل خاص به ۳۰۰ میلیون تومان

موصلی گفت: سقف تسهیلات اشتغال کمیته امداد فارس برای ایجاد مشاغل خاص از یکصد میلیون تومان به ۳۰۰ میلیون تومان افزایش می یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مرتضی موصلی»، امروز (چهارشنبه 2 شهریور) با اشاره به افزایش سقف تسهیلات اشتغال کمیته امداد فارس در جمع خبرنگاران گفت: سقف تسهیلات اشتغال کمیته امداد فارس برای ایجاد مشاغل خاص از یکصد میلیون تومان به 300 میلیون تومان افزایش می یابد.

مدیرکل کمیته امداد فارس افزود: سال گذشته سقف تسهیلات اشتغال نیازمندان، یکصد میلیون تومان بوده که امسال با درخواست کمیته امداد و موافقت شورای عالی اشتغال کشور، افزایش سه برابری خواهد داشت.

وی اضافه کرد: 50 درصد تسهیلات اشتغال به نیازمندان غیر تحت حمایت دهک یک تا پنج جامعه تعلق می گیرد و طرح های اشتغالی که مشمول دریافت تسهیلات 300 میلیون تومانی می شوند که در رسته مشاغل دانش بنیان، گلخانه های کوچک مقیاس و طرح های با اشتغال زایی بیش از یک نفر باشند.

موصلی اعلام کرد: متقاضیان با مراجعه به ادارات کمیته امداد و مشاوره کارشناسان حوزه اشتغال می توانند از این تسهیلات بهره مند شوند و تسهیلات اشتغال کمیته امداد برای متقاضیان از محل صندوق توسعه ملی، منابع قرض الحسنه بانک های عامل و منابع امدادی تامین می شود.

کد خبر 1208735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha