بیش از دوهزار روستایی از خانه مقاوم بهره مند شدند

سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی گفت: همزمان با هفته دولت، ۹۲۰ واحد مسکن روستایی افتتاح شد که دوهزار و ۷۶۰ نفر از داشتن سرپناه مقاوم بهره مند شدند.

«علی محمدی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهارداشت: این منازل روستایی با استفاده از تسهیلات طرح ویژه مسکن روستایی ساخته شده که در این زمینه 828 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

 

سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی، درباره سایر پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت گفت: 11 پروژه آسفالت راه در روستاهاي استان به بهره برداری رسید که در این زمینه 29 هزار و 518 متر مربع آسفالت انجام شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: یکی از خدمات این بنیاد، صدور اسناد ملکی است که در این زمینه در هفته دولت، 850 جلد سند مالکیت روستایی و 610 جلد سند مالکیت شهري برای املاک شهرهاي زیر 25 هزار نفر به مالکان اعطا شد.

 

سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی گفت: در مجموع برای اجرای این طرح ها 918 میلیارد و 929 میلیون ریال اعتبار هزینه شده و با بهره برداری از طرح های مزبور 12 هزار و 625  نفر در روستاها و یک هزار و 525 نفر در شهرهای استان از مزایای آن برخوردار شدند.

کد خبر 1208771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha