اجرای نمایش بزرگ میدانی «محشر» به عنوان یک اثر هنری فاخر در شیراز

سردار بوعلی گفت: نمایش بزرگ میدانی «محشر» به عنوان یک اثر هنری فاخر با همکاری و پشتیبانی دستگاه ها و نهادهای مختلف به زودی در شهر شیراز به روی صحنه می رود و در هر سانس اجرا، میزبان بیش از هفت هزار نفر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار«یدالله بوعلی»، امروز (چهارشنبه 2 شهریور) در دیدار با رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور گفت: استان فارس در حوزه فرهنگی و هنری دارای ظرفیت های بی نظیری در سطح کشور است و بسیج هنرمندان فارس، برنامه ریزی، هم افزایی و تجمیع ظرفیت های هنرمندان متعهد و انقلابی برای تولید آثار فاخر انقلابی و مخاطب پسند را در اولویت خود قرار داده است.

فرمانده سپاه فجر فارس افزود: مسئولان از حوزه فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی، حمایت همه جانبه می کنند و استقبال نسل نوجوان کشور از آثار فاخر فرهنگی و هنری با موضوعات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مایه افتخار است.

وی اضافه کرد: سومین حرم اهل بیت (ع) بودن شیراز یک ظرفیت مهم برای طراحی و برگزاری برنامه های فرهنگی هنری در استان فارس است که باید مورد توجه مسئولان و فعالان عرصه فرهنگ و هنر و به ویژه اعضای سازمان بسیج هنرمندان فارس باشد.

سردار بوعلی از برگزاری نمایش بزرگ میدانی «محشر» در شیراز خبر داد و گفت: نمایش بزرگ میدانی «محشر» به عنوان یک اثر هنری فاخر با همکاری و پشتیبانی دستگاه ها و نهادهای مختلف به زودی در شهر شیراز به روی صحنه می رود.

وی ادامه داد: این اثر هنری فاخر در هر سانس اجرا، میزبان بیش از هفت هزار نفر خواهد بود و در حاشیه این نمایش، نمایشگاه های فرهنگی و هنری و اجرای گروه های سرود انقلابی نیز گنجانده شده است.

خاطر نشان می شود، در این دیدار، «مجید میکائیلی»، رئیس سازمان بسیج هنرمندان فارس از برنامه های شاخص هنری اجرا شده و برنامه های سازمان بسیج هنرمندان فارس در سال جاری مطالبی عنوان کرد.

کد خبر 1208796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha